پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

بهترینا واسه تو دختر گلم

1391/2/28 11:32
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

 

پرنیای قشنگم ببخش از این که حوصله ندارم زیاد نمیتونم باهات باشم باهات بازی کنم و تو هم این قدر اعصاب خوردی میکنی و گریه میکنی که از دست تو هم کلافه شدم

دختر قشنگم ببخش که همه زندگی ام و همه تلاشم برای توست اما این اعصاب ضعیفم باعث شده حضور تو دختر قشنگم رو هم کمرنگ ببینم

منو ببخش قول میدم اخلاقم و رفتارم رو عوض کنم و بیشتر بهت برسم دخترم پا روی این اعصاب و این جنگ اعصاب بزارم و فقط به خاطر تو همه چی رو فراموش کنم درگیریهای مسخره زندگی رو

فقط به خاطر وجود قشنگ توست که میتونم باشم گلم

اینم عکسای که خاله فهیمه پرنیا جون با پارچه های لباسی من ازش گرفته ببین چه رنگایی بهش میاد گرچه دخترم فرشته است و همه رنگی بهش میاد

این روزا خاله جون بیشتر بهت میرسه تا من

تا این که دیشب پیش خاله گله کردی که بابا و مامان با هم دعوا میکنن و مامان میزنه رو دست من.منم مامان و بابا رو دوست ندارم

ببخش دختر گلم

گرچه دعوای ما فقط شوخی است بابا با صدای بلند که حرف میزنه تو فکر میکنی ما دعوا میکنیم و میگی دعوا نکنین بده و منم کلی بهت میخندم و قربون صدقت میرم عزیز مامان.قول میدم دیگه یواش حرف بزنیم بیشتر واست وقت بزارگ عروسک مامان.

اینم نی نی ناز دای سعید اسم قشنگش محمد طه است نزدیک به 2 ماه و نیم داره

قربونت برم عمه جون

نفس عمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان احسان
28 اردیبهشت 91 12:46
می یام گازت میگیرم آخه این چه تیپیه خاله برات درست کرده ؟ خواسته مثل هندیا بشی.. جیگرتو عزیزم
مامان آرتین
28 اردیبهشت 91 19:05
چه خوشگل شدی
مامان کوثری
30 اردیبهشت 91 10:20
خیلی بامزه شدی عزیزم این مامان بابا رو بیخیال خودت شاد باش بازم خدا رو شکر خاله داری که به فکرت باشه
مامان مهراد
30 اردیبهشت 91 19:03
چقد خوشگل شدی جیگری فدات شم
مامان احسان
1 خرداد 91 10:01
کم پیدایی ملیحه جون.. خیلی دیر به دیر پست می ذاری .. محبوبه هم که ناپدید شده کلا.. منم و تنهاییو وبلاگ نویسی.. پر طلارو ببوسش
الهه مامان یسنا
1 خرداد 91 14:36
چه ناز شده این بلا