پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

قدم همه شما رو چشم

1391/3/31 9:28
2,245 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گل نی نی وبلاگی سلام

سلامی پر از مهربانی پر از خنده و شادی تقدیم به شما که به سان گل زیبا می مانید دلای مهربونتون حرفای زیباتون و کلامتون که قوت قلب ماست.

دوستای گلم خیلی دوست داشتم حالا که دخترم تک ستاره روشن زندگیم قدم توی سن 4 سالگیش میزاره شما دوستای گلم قدم رنجه کنید و به ما افتخار بدین و توی جشن دخترم تشرف بیارین ولی افسوس که هر کدوم از ما ،توی یه دیاری دور از هم هستیم .

خیلی دوست داشتم شادی دخترم رو با شما ها در کنار شما داشته باشم از بودن با شما لذت ببرم

ولی اشکال نداره

فرداشب دخترم 3 سالگی اش تموم میشه و وارد سن 4 سالگی میشه .

من از همین جا از طرف خودم و پرنیا جون شما رو دعوت میکنم گر چه دوریم ولی دلامون که به م نزدیک قدم همه شما روی چشم ما

دوستون دارم.خاله های مهربون عموهای مهربون و نی نی های گل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان کوثر
31 خرداد 91 10:37
الهی قربون اون نگاه نازت برم من عزیزم مبارک باشه کاش اونجا بودم هی وای من خوش بگذره راستی کاش زوتر خبر دار میشدم خودم براش کارت جشن و این چیزا رو میزدم مامانی گله دارم ها
مامان آمیتیس
31 خرداد 91 12:29
فدات بشم عزیزترین تولدت مبارک عشقم وای که تو چقدر نازی دوستتون داریم . راستی اسم بابایی پرنیا و اسم دایی آمیتیس سجاده
الهه مامان یسنا
1 تیر 91 0:47
راست میگی با اینکه شاید هیچ وقت همدیگرو هم نبینیم ولی دلهامون خیلی نزدیکه. تولدت هزاران بار مبارک پرنیا خانم. یه بوس جانانه واسه دختری که 3 سالگیش رو به زیبایی تموم میکنه و با امید و نگاه پر مهر مامانش قدم به چهارسالگیش میذاره.
مامان فافا
2 تیر 91 0:22
تولدت مبارک عزیزم
سمانه(مامان محمدرهام)
2 تیر 91 1:53
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککککککک الهی 120ساله شی وهمیشه سالم وشاد باشی
مامان هامان
2 تیر 91 9:40
پرنیا جونم تولدت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشید
مامانی نازلی طهورا
2 تیر 91 10:39
خوشگل خانم تولدت مبارک انشااله همیشه لبت خندون باشه
مامان کوثر
2 تیر 91 13:06
سورپرایز کوچولو داری گلم بیا تو وبلاگ کوثر
مامان زهرا
2 تیر 91 15:00
تولد تولد تولد ت مبارک صدو بیست ساله شی دختر من هم تقریبا هم سن دختر شماست خوشحال میشیم با ما تبادل لینک کنید
مامانی درسا
2 تیر 91 19:32
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
مامان احسان
4 تیر 91 0:14
مهدی کوچولو
6 تیر 91 2:48
به به تولده تولد.فرشته جون تولدت مبارک پرنیا خانم زیر سایه مامان و بابا هزار سال عمر با عزت داشته باشی عروسک
مامان محمد پوریا
6 تیر 91 19:47
سلام گلم پرنیا خانم تولدت مبارک الهی همیشه سرزنده باشی الهی فدات شم چقدر مظلوم و بانمکی
مهتاب
25 تیر 91 10:15
چقدر ناز قشنگ دخمل کوچلو تولدت مبارک