پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

سلامی ز بوی خوش اشنایی

1391/6/9 8:17
1,239 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

سلام به همه دوستای گل نی نی وبلاگی خودمون

بازم اومدیم با یه تاخیر چند هفته ای

اولا درگیر اسباب کشی بودم و خیلی بهم سخت گذشت جونم به لبم رسید تا جابجا شدم

دوم این که مادر بزرگ دوست داشتنی ام مریض بود وچند هفته توی بیمارستان بستری شد خیلی ناراحت بودم

سوم اینکه برنامه سفر به مشهد رو داشتیم

که بعد از جابجایی جمعه 27/5/91 حرکت کردیم به سمت مشهد با خانواده همسرم.

همزمان با رفتن ما به سوی مشهد مادر بزرگ دوست داشتنی ام بعد از سه هفته بستری شدن  این دنیای مسخره رو ترک کرد به سوی خدا رفت که زمانی که توی سفر بودم بهم خبر دادن

انگار دنیا رو سرم خراب شده بود دوست داشتم سریع تر برگردم تا به مراسم برسم اما خانواده همسرم نزاشتن خلاصه رفتن من به مشهد تماما با اشک و گریه همراه بود تا این که روز برگشت فرا رسید و من راهی دیار مادری شدم و برای عرض تسلیت خانه پدر بزرگم رفتم این قدر بغض گلوم رو فشار می داد که نتونستم تحمل بیارم مادربزرگ مهربونم از پیش ما رفت اه که چه قدر سخت بود اون سکوتی که توی خانه مادر بزرگم بود جای خالی اش تمام خانه اش پر از خاطره بود .برایم قابل باور نیست هنوز اونو تو قلبم کنار خودم احساس می کنم ولی پشیمون از این که چرا دیر به دیر بهمادر بزرگ مهربونم سر میزدم کسی که غم خوار همه ما بود .از خداوند براش طلب امرزش میکنم کسی که این قدر مظلوم به سوی خدا شتافت که شب اول قبرش همزمان با شب عید سعید فطر بود

فقط می خوام به همه دوستای گلم بگم قدر داشته اتون رو که همون مادر بزرگ و پدر بزرگای مهربون هست رو بدونین و بهشون سر بزنین تا این که مثل من عذاب وجدان نداشته باشین

برای شادی روح مادربزرگ مهربانم یه فاتحه بخونین به امید سلامتی همه پدر بزرگا  مادربزرگای مهربون که اونا عزت و مایه افتخار ما هستن هم دعا کنیم . 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سپیده
9 شهریور 91 15:15
سلام. چه کوچولوی نازی. خدا حفظش کنه.
مامان هامان
12 شهریور 91 11:30
این در همیشه در صدف روزگار نمی ماندخدا صبرتون بده و خدا رحمت کنه مادربزرگ مهربون رودرکت میکنم منم خیلی دلم تنگ شده دلم میخواد حتی یکباردیگه بابام رو ببینم ولی میدونم آرزویی است محال خداهمه رفتگان رو بیامرزه
مامان مهراد
16 شهریور 91 15:43
سلام خدا بهت صبر بده ملیحه جون روزی فرا میرسد که همه ما یکی یکی رفتنی میشویم مرگ برای همست پیر و جوان غنی و فقیر منو تو غم خودت شریک بدون دوست خوبم مواظب خودتون باشید
مامان کوثر
18 شهریور 91 11:35
سلام عزیزم خدا رحمتش کنه خیلی ناراحت شدم راستی شما که اومدی اینوری چرا پیشم نیومدی خیلی دلگیر شدم به حسابت میرسم پرنیا جون چطوره خوبه الهی که خوب باشه خودت الان چظوری چند وقته درست حسابی از هم با خبر نیستیم پرنیا جون رو ببوس
مامان پارساکوچولو
18 شهریور 91 16:34
سلام خدا رحمتشون کنه براشون فاتحه خوندمزیارتتون قبول انشالله سفر مکه بری عزیزم منزل نو هم مبارک زندگی همیشه پر از تغیرره بعضیاشون خوبن و بعضیا مث فوت مادر بزرگتون از دید خاکی ما بدن اما در همه اشان حکمتی نهفته است که فقط او میداند و بس
مامان پریسا
19 شهریور 91 10:53
سلام پریسا در مسابقه ی نی نی باحجاب شرکت کرده. ممنون میشم بهش رای بدید. مهلت رای دادن تا 2شنبه.ادرس فراموش نشه. ممنون پریسا30 http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
مامان پریسا
19 شهریور 91 10:53
خوبید دوست عزیزم؟
الهه مامان یسنا
19 شهریور 91 11:37
تسلیت میگم عزیزم. خیلی سخته میدونم. پرنیا جونم چطوره؟ ببوسش دختر نازم رو. دوست داشتی بهمون سر بزن به روزیم
مامان سونیا
19 شهریور 91 18:07
خداوند بهتون صبر بده هرچی خاک اون مرحومه است عمر شما باشه روحش شادو قرین رحمت الهی باد عزیزم عذاب وجدان دردی رو دوا نمیکنه براش خیرات بدهید و قران و دعا بخونید مطمنا از شما راضی خواهد بود
راحله مامان احسان
20 شهریور 91 10:17
تسلیت می گم ملیحه جون
رز دسته گل مامان
21 شهریور 91 8:56
سلام دوست خوبم ممنون میشم اگه همین الان بری به سایت زیر و تو مسابقه رویای زیبا به دختر با شماره 26 رای بدی این اولین مسابقه ای هست که شرکت کرده دوست دارم برنده بشه ممنون http://lavashak.niniweblog.com
مامان مهراد
26 شهریور 91 19:13
کجایین نیستین حالتون که خوبه