پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

سلام به همه دوستای گلم

1391/6/27 8:19
1,432 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلامی ز بوی خوش اشنایی

دوستان گل نی نی وبلاگ سلامniniweblog.com

من این روزا حال و حوصله ندارم و زیاد توی وبلاگ پرنیا جون نمیام اما دختر گلم ماشالله واسه خودش خانوم شده از نظر پیشرفت توی مهدکوک عالی از نظر شیرین زبونی از همه نظر واسه خودش خانوم عسلی شده  چند روز بستری بودم بیمارستان به خاطر یه مریضی سخت .پرنیا جون پیش خاله هاش بود اما خیلی بهش خوش گذشته بود و کلی واسه خودش تفریح رفته بود بعدا که اومد پیش من با تعجب پرسید کجا رفتی منو تنها گذاشتی و منم بهش گفتم مریض بودم و تو نباید الان که اومدی اذیت کنی تا من خوب شم پرنیا خنوم ما این چند روز که من توی خونه بستری بودم واقعا عالی بود رفتارش و چه قدر هم کمکم حال باباش توی کارای خونه.الان خیلی امیدوارم و از خداوند شاکر به خاطر هدیه ای که توی زندگی من به من اهدا کرد که قابل قیاس با هیچ چیز نیست.

چند تا از عکسای ناز دخملی که لباس پوشیدنش سلیقه خودش. البته ناگفته نماند خیلی علاقه داره جلوی تلویزیون عکس بگیره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه مامان یسنا
28 شهریور 91 12:03
خدا بد نده دوست خوبم چی شده بوده؟ ایشالاه که روز به روز بهتر بشی
الهه مامان یسنا
28 شهریور 91 12:04
خدا بد نده دوست خوبم!! چی شده بوده نگرانت شدیم؟؟
مامان کوثری
29 شهریور 91 11:26
الهی فدات بشم چیکارت بوده ببخشید که اینقده بیمعرفت بودم احوالی ازت نگرفتم ببخشید گلم الان خوبی خیلی الان ناراحت شد عزیزم الهی همیشه سالم باشی
مهدی کوچولو
8 آذر 91 11:14
سلام به همه دوستای عزیزمون مهدی ما در مسابقه نی نی و محرم ژرنال دنیای نفیس شرکت کرده این اولین مسابقه ای است که مهدی جون شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رای بدید خوشحال میشیم مهدی خان با رای شما عزیزان برنده بشه.کد عکس ۳۰ هست و پایین لینک وبلاگ روگذاشتم. آلبوم کودکان محرم ۹۱ ژرنال دنیای نفیس http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php