پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

سلام به همه دوستای گلم

1391/8/20 11:24
1,618 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام گرم به همه دوستای گل نی نی وبلاگ

بعد از یک ماه وقفه طولانی برگشتیم اما با یک ماه پر از خاطره تلخ و شیرین

توی این یک ماه خیلی اتفاقا افتاد دو تا عمل توی دو ماه متوالی داشتم و حسابی اذیت شدم و رفتم مرخصی و توی این مدت به لطف خدا پرنیا خیلی دختر ماهی بودم و خیلی مراعات حال منو داشت تا این که مرخصی تموم شد و منم رو به بهبودی بود حالم و اومدم سر کار گرچه توی این مدت اخلاق و رفتار من عوض شده بود و عصبی اما دختر گلم خیلی پیشرفت کرده

1- توی زمینه نقاشی کشیدن خیلی عالی شده

توی مودب بودن و احترام واقعا ماه ،توی زمینه دفاع کردم تا یه حدی میتونه از خودش در مقابل بچه ها دفاع کنه

توی زمینه پیشرفت مهد هم عالی

سرکار خانم طاهری خیلی ازش راضیه و میگه واقعا پرنیا فوق العاده است

منم خدا رو شاکرم که این همه لطف رو به م عطا کرده و این که از همه مهم تر خیلی حرفای بزرگ میزنه و منو کاملا درک میکنه حتی بیشتر از باباش .

اگه حال و حوصله نداشته باشم میاد بغلم و منو نوازش میکنه میگه نگران نباش من کنارتم

براش اشپزی متنوع که درست میکنم همیشه میگه مامان خیلی غذاهات عالیه و خوشمزه است دستت درد نکنه

بعد از غذا یاد گرفته دعا کنه میگه خدایا ممنون به خاطر نعمتات و این که پدر و مادرمو برام نگه دار و به ما رزق حلال بده

واقعا مهدش بی نظیره

اگه بچه ای حرف بد بزنه باهاش قهر میکنه به این شکل که سکوت میکنه و از کنارش میاد کنار و میگه باید بگه ببخش پرنیا حواسم نبود تا من اشتی کنم

خلاصه دخترم یه پری شده

عکساشو تو پست بعدی میزارم

خدایا ممنونم به خاطر نعمتهای بی دریغت که هر از گاهی ناسپاسی هم میکنم منو ببخش و دختر گلم رو برام همیشه سر حال و موفق در سایه پدر و مادر نگه دار (آمین )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدی کوچولو
4 آبان 91 22:11
آفرین به پرنیا خانم گل گلاب،انشااله که دیگه هیچ وقت مریض نشید،عیدتونم مبارک
امیرمحمد واسرا کوچولو
4 آبان 91 23:05
سلام بعداز یه مدت طولانی با عکس های جدید اسرا شکلات دایی اپیم منتظرتون هستیم
امیرمحمد واسرا کوچولو
4 آبان 91 23:49
سلام عیده قربان روبهتون تبریک میگم ..........بعداز یه مدت طولانی با عکس های جدید اسرا شکلات دایی اپیم منتظرتون هستیم