پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

یه سلام گرم توی سرمای اول زمستون به همه مهربانا نی نی وبلاگ دوستای گل ما

1391/9/30 8:43
1,723 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم اگه مامان تنبلی هستم و دیر به دیر میام خرده نگیرید دلیلش کم حوصلگی است .چشمک مشغله کاری و بچه داری خانه داری و از همه مهم تر همسر داری و کار اداره چشمک اما دلم برای همه شما گلای نی نی وبلاگ مامانای مهربون و باباهای مهربون تنگ شده اما خاطرات کوچولوها و دوستای نازم رو هر روز می خونم و میبینملبخند

از احوالات پرنیا جون بگم لبخند

یه دختر ناز و خانوم امامتفکر لجباز یه دنده  و کلا هر کاری را که بخواد انجام بده و هر خواسته ای که داره که از عهده اش بر نیاد فقط گریه کردن رو یاد گرفته کلافه منم مادر بی حوصله که پرنیا جون زبون خوبی رو نمی فهمه و فقط بهونه میگیره منم اعصابم خرد میشه و دعواش می کنم قهر پرنیا جون هم با مامان قهر میکنه و دست به دامن بابا میشه و نازش واسه بابا سجاد فرشته 

دیگه از احوالاتش بگم خیلی باهوش زرنگ و از همه مهم تر خیلی تمیز و حساس هر چیزی رو نمی پوشه متفکرهر چیزی رو نمی خوره متفکرخلاصه منو کلافه کرده اوهولی هر کار هم کنه عزیز و یک دونه باباست نازش خریدار داره

خیلی تو زمینه مهد کودک پیشرفت کرده چه زبان انگلیسی که الان جمله کار میکنه و این که تو زمینه اموزشی یاد گرفته اگه بخوام واسش تنقلات بخرم میگه مامان چه قدر بهت بگم چیپس و خوراکیها غذای مفید نیستن پلو گوشت و میوه غذای مفیدن لبخند

خلاصه هر چی بگم از بزرگ شدن و خاطرت دخترم کم گفتم فقط ممنون خدای مهربونم به خاطر این هدیه قشنگش به من و باباش تشویق

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
30 آذر 91 23:19
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما یلدا مبارک . . .
مهدی کوچولو
2 دی 91 1:08
خیلی خیلی ممنون که به فکر ما بودید،امیدوارم خونواده گرمتون هزار تا یلدای دیگه هم شاد پیش هم باشن،عروسک خوشگل رو از طرف من یه عالمه ببوسید
مامان کوثری
7 دی 91 18:05
ماشاالله انشاالله همیشه کنار هم خوش باشین