پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

سلام به همه دوستای گلم

1392/3/27 9:32
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گل نی نی وبلاگ همه مهربونایی که ما نیستیم آپ کنیم به ما سر می زنن و ما رو فراموش نمی کننقلب

از احوالاتمون بگم بدک نیستیم البته اصلا خوب نیستیم اخه جی بگم یه مهمون کوچولوی ناخواته مهمون خونه ما شده که حسابی منو از پا در آوردهناراحت

از اون جایی که من بنده ناسپاس خدا هستم و نمی دونم خدا چرا به من لطف کرده یه نی نی کوچولو یه عزیز درودونه ناخواته مهمون خانواده سه نفری ما کردهچشمک

قصه اش طولانی اما بگم براتون که از اواخر فروردین حال خیلی بدی داشتم کسلی بی حالی گر گرفتگی و .... تا این که مرتب دکتر و آزمایشگاه و بی بی چک اما همه می گفتن هیچ مشکلی نداری فقط چربی و قندت بالاست ما هم درمان خودسرانه انجام ادیم تا این که شد اردیبهشتاوه

دیگه شرایطم خیلی بد بود حوصله نداشتم لب به غذا نمی زدم و بیچاره پرنیا جونناراحت

تا این که دوباره رفتم آزمایش و تا جواب آزمایش بی بی چک گرفتم

اولش باورم نشد گفتم شاد اشتباه اما بی بی چک دومتعجب

بازم نه تا این که جواب آزمایش اومد و دیدیم به بهتعجب

خدای مهربون به ما لطف کرده و یه نازدونه ناخواسته که هنوز مشخص نیست چی هست رو مهمون ما کرده انشالله که لیاقتش رو داشته باشیمچشمک

جونم بگه واستون شوکه شدم تا این که زینب عزیز و همسرشون مهمون خونه ما شدن به خاطر شرایط بد من نتونستم ازشون خوب پذیرایی کنم حالم مساعد نبودناراحت

همین جا از زینب جون که یه خانم واقعا دوست داشتنی و یه دوست گل هستن عذرخواهی می کنم

کوثر طلا هم که ماشالله یه شیرین زبون به تمام معناماچ

خلاصه بعد از رفتن زینب جون حال ما هم چنان بد بود ویار لعنتی دست ازسرم بر نداشت که هنوز با وجود این که هفته اول ماه 4 هست هنوز این ویار تموم نشدهخمیازه

دلهره و استرس از طرف دیگهاسترساسترس

دعا کنین نی نی ما سالم و بی عیب باشه فقط برام مهم سلامتی اش هست جنسیت زیاد اهمیت نداره

خدایا کمکم کن .فرشته

برا اونایی که ارزوی فرزند دارن هم ازت میخوام بی نصیبشون نکنی مهربانا.لبخند

دوستای گل تو رو خدا برام دعا کنین این بارداریم بی خطر باشه

3 تیر ماه نوبت دکتر دارم دلهره عجیبی دارم هنوز حتی نرفتم صدای قلبشو بشنوم فقط سونو که رفتم دکتر گفت سالم قلبش تشکیل شده و حالت عادی رشد رو دارهلبخند

نمیدونم چرا دلهره دارم برام دعا کنین

از خدامیخوام حالا که این قدر ویار سختی دارم لااقل به سلامتی بچه ام به دنیا بیاد یه حاملگی بی خطر داشته باشمناراحت

خلاصه بگم اگه نمیام وب و خاطرات پرنیای گلم رو نمینویسم علتش ویار شدید که از خورد و خوراک منو انداخته  انشالله خوب بشم سر فرصت به همه ما عزیزا سر میزنملبخند

دوستون دارم برام دعا کنید.قلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه مامان یسنا
27 خرداد 92 15:27
واااااااااااااااایییییییییییییییییییی خدااااااااااااااااااایییییییییی من!!!!!!!!! مبارک باشه عزیزم
پس دلیل نیومدنهات این بوده!!! ایشالا که حالت خیلی زود زود خوب بشه عزیز دلم!!! یعنی نینی کی میاد دنیا؟؟؟ شهریور یا مهر؟؟؟؟ آخه خیلی برای پرنیا کوچولو خوشحالم که خواهر یا برادر دار میشه


مهدی کوچولو
28 خرداد 92 15:55
هیچ چیز هیچ چیز نمیتونست من رو امروز خوشحال کنه ولی تو این کار رو کردی واقعاً خوشحالم براتون و از صمیم قلب از خدا میخوام که فرشته کوچولوی دومت هم سالم به دنیا بیاد و زیر سایه خدا و پدر و مادر سالم و صالح بزرگ بشه خانواده چهار نفریتون مبارک و پایدار, من شما رو به یه بازی دعوت کردم هر وقت حوصله داشتید و حالتون خوب بود سوالها رو جواب بدید البته اگه دوست داشتید
مهدی کوچولو
29 خرداد 92 15:02
نگران نباش این استرس عوارض بارداریه،آروم باش و از تابستون لذت ببر،دلم برای تابستون کرمون لک زده،اینجا اینقدر شرجیه که نفس نمیشه کشید بوس برای پر طلا و مامان و نی نی شون
مامان هامان
2 تیر 92 11:28
سلام عزیزم اول از همه تولد پرنیا جون رو تبریک میگم و خبر نی نی کوچولو برام سورپرایز جالبی بود خیخی خیلی خوشحال شدم مراقب خودت و پرنیا جونم باش امیدوارم یه نی نی سالم و زیبا همانند پرنیا جون به دنیا بیاری
مامان کوثری
4 تیر 92 1:43
عزیزم با همه مشکلات و گرفتاری هات هیچی برامون کم نگذاشتی بینهایت ممنونم ازت اگر خدا منو قابل بدونه تو این شب های عزیز خیلی دعات کردم
مامان مهراد
5 تیر 92 10:29
سلام عزیزم مبارکه خوشحالم ایشالله یواش یواش بهتر میشی مواظب خودت باش ببببببببببببببوس
مامان آمیتیس
6 تیر 92 12:33
سلام سلام قدم نورسيده مبارك ايشالا سالم و سرحال زير سايه پدر و مادر و اينم براي پرنيا و نيني جون هزاران بار