پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

دخترم به عشق تو به یاد تو و بای تو می نویسم

1392/5/28 10:44
1,299 بازدید
اشتراک گذاری

 

دل ِ من ، در این غوغای روزگار ، دلخوش بهانه های کوچکی است که خوشبختی را به رخ کِشد !

دل ِ من ، سخت در پیچ و تاب این عروسک بازی دنیا ، دیوانه شده است !

دل ِ من از اول هم دل نبود که ، دلداده بود و دل سپرده !

 تمام ِ فکر و ذکر این روزهایم پُر شده از معنی ناب ِ خوشبختی !

خوشبختی چیست؟ کجاست ؟  

خوشبختی  من آن لحظه ای است که غرق در افکار روزمره ، با هزاران فکر پس و پیش، گوش هایم پر میشود از موزیک ِ مورد علاقه ام ، همان آهنگ ِ دوست داشتنی ، همان که وقت دلتنگی هایم زیر لب زمزمه میکنم ! و این فکر حالم را خوش میکند  که کسی به عمد این آهنگ را برایم تنظیم کرده تا وقت دلتنگی  لبخند بزنم !

 خوشبختی من آن لحظه ای است که میبینم هنوز هستند کسانی در اطرافم که با هر نگرانی ام نگران و با شادی ام شاد میشوند...

 خوشبختی من آن لحظه ایست که کودکم ، پاره تنم ، بی مقدمه ، غافلگیرم میکند با بوسه ای به طعم گیلاس که دلت میخواهد یک دانه دیگرش را بخوری و حاضر نیستی طعم آن را با هیچ چیزی عوض کنی !

 خوشبختی من آن لحظه ایست که با دخترم قایم باشک بازی میکنم و وقتی چشم میگذارم درست روبرویم کودکی را میبینم که صورتش را به دیوار چسبانده و با هیجان و شادی فرض میکند که قایم شده است و من نمیتوانم پیدایش کنم ، و من آنقدر کودکانه وانمود میکنم که پیدا کردنش سخت است که خودم هم از این هیجان به وجد می آیم ....

 خوشبختی من آن لحظه ایست که کودکم ، برگه های دفتر نقاشی را در چشم بر هم زدنی پُر میکند ، و در تمام نقاشی هایش من هزار بار پرتاب میشوم به قله خوشبختی و می میرم برای آن خط هایی که اول میکشد بعد حدس میزند که شبیه چیست ، 

 خوشبختی من تمام ِ این بهانه های کوچکی هستند که دلم را شاد میکنند !

دل ِ کوچک ِ من ، دنبال بهانه های بزرگ نیست !

هر روز میشود هزاران ِ دلیل برای خوشبختی یافت !

هر روز میشود هزاران زنجیر اتصال بافت !

هر روز میشود خدا را سپاس گفت به خاطر این کم توقعی ، که اگر چه به ظاهر بهانه هایم کوچکند و ساده ، اما همین ها دنیایم را زیبا میسازند و پُر از انرژی های مثبت الهی !

خدای مهربانم ، به تمام انسانهایی که در جستجوی خوشبختی هستند بفهمان ، هر روز هزاران نشانه برای خوشبخت شدن میتوان یافت ، اگر ذره ای ، باورمان را تغییر دهیم !

 پروردگارم ، طعم شیرین خوشبختی را به تمام دل های نورانی از عشقت بچشان !

خدایم ، روز به روز بهانه های خوشبختی ام را ساده تر نشانم ده ، این احساس های زیبا را روانه زندگی ام گردان !

آمین ای خدای خوبم!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)