پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

برای دخترم برای فرشته نازم پرنیای گلم مینویسم

1392/5/29 8:24
861 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دخترم .پرنیای گلم

 

اکنون قدم در سن 5 سالگی گذاشته ای و من هر روز برای تو و به عشق تو بیشتر تلاش می کنم برای تو که اینده ای درخشان داشته باشی .گرچه در تمام سختی های راه با من بودی و معنای واقعی ارامش را حس نکردی اما سعی دارم از اکنون برایت ارامش مهیا کنم اگر ......بگذارند .

دخترم!

امروزِ من، فردا مباد....

خوابِ من ، تعبیر فردای تو باد... 
شب به امید گلِ فردا و فرداها ی شاد...
ارمغانی بر تو باد... 
دخترم : 
عشق را با عشق معنا کردن از آنِ تو باد ...

 

پرنیای گلم فرشته زمینی من .شاید روزی نباشم اما بدان برای تو و با تمام وجودم نوشتم که بدانی دوستت دارم اگر کوتاهی کردم تو به مهربانی قلب کوچکت ببخش دختر گلم 

قد کشیدنت را به نظاره می نشینم با عشق ، شتاب دقایق را گریزی نیست نازنین...

تو برای بزرگ شدن  می کوشی و من برای نگه داشتن این همه روزهای زیبا.. .

پس بیا با هم عهد ببندیم : 

تو بزرگ شو عزیزترینم اما تا میتوانی برایمان بساز از این روزهای قشنگ بی تکرار  !

ما هم قول میدهیم هدیه کنیم به تو تمام آرامش ، عشق ، امنیت و احترام را !

ره توشه زندگی ات باد فرداهای شاد !

 

یادش به خیر چه زود سختی هایی که با تو در این راه کشیدیم به دست خاطره ها سپرده شد پرنیا من

پسندها (1)

نظرات (1)

الهه مامان یسنا
19 شهریور 92 11:42
عزیزم دلم براتون تنگ شده بود. حالتون خوبه. خودت و پرنیا و نی نی تو راهی؟