پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

فقط برای تو برای تو پرنیای گلم دختر ناز اریایی می نویسم .شاید روزی نباشم ولی این نوشته عشق من به تو

1392/5/29 8:40
807 بازدید
اشتراک گذاری

 

پرنیای گلم:

تمام ترانه هايم خاطره ياد توست و تمام نفسهايم خلاصه در نفسهاي توست........



اي زلال تر از باران و پاكتر از آيينه به وجود پر مهر تو مي بالم ........



و تو را آنگونه كه ميخواهي دوستت دارم..........



اي مهربان - پرنده خيالم با ياد تو به اوج آسمانها پر خواهد گشود..........



و زيبايي ات را به رخ فرشتگان خواهد كشيد .........



تبسمي از تو مرا كافيست كه از هيچ به همه چيز برسم.....

 

کنارآشیانه تو آشیانه می کنم

فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم

کسی سوال می کند به خاطر چه زنده ای؟

و من برای زندگی تو را بهانه می کنم

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان امير
29 مرداد 92 12:29
سلام اميدوارم اين سه ماه اخري به خوبي وخوشي برات بگذره اميدوارم سايت هميشه بالايي سر دختر گلت وتو راهيت باشه زندگي بالا وپايين زياد داره مهم فكر ادمه خوشبختي رو خود ادم ميسازه همينطور تو نوشته هات گفتي با يه چيز كوچك وپيش پا افتاده از نوشته هات لذت بردم منم همين حسو نسبت به پسرم دارم شاد باشي وخوشبخت عزيزم
شبنم
2 شهریور 92 13:10
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
الهه مامان یسنا
3 شهریور 92 0:51
مهدی کوچولو
6 شهریور 92 14:55
ای واااااای جا موندم ،چه همه نوشته های قشنگ چه دختر خوب و نازنینی چه خوشگل و ملوسه زنده باشه الهی،نی نی جدید خوبه؟ خودتون در چه حالید؟
دانشجو
10 شهریور 92 14:39
سلام عزیزم ما توی وبلاگمون جشنواره ی زیبا ترین کودک رو برگزار کردیم منتظر حضور گرمتون هستیم ومارو با رای خودتون خوشحال کنید