پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

ما اومدیم با یه خبر داغ

1392/7/3 9:58
1,440 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام به همه دوستای گل نی نی وبلاگی مهربون که ما رو فراموش نکردن .بعد از یه تاخیر طولانی برگشتیم.اما به یاد همه دوستای گلمون بودیم از احوالات پرنیا جون بگم که کلی بزرگ شه و عزیز دردونه با اون زبون شیرینش.همدم روزای تنهای  من. کلی با خاله هاش خودشو سرگرم کرده اسباب کشی لعنتی هم 27 مرداد تموم شد و ما با کمک خاله های مهربون و دایی مهربونش که خیلی به گردن ما حق داره جابجا شدیم .مدیون همشون هستیم و دست گلشونو می بوسیم.

کم کم داریم روزای سخت بارداری رو می گذرونیم کوچولوی ما الان هفته 2 ماه هفت بارداری و دیگه خودشو نشون داده البتخ از هفته 18 که با حرکات و تکونای خودش .اما الان مثل این که خیلی شتاب برای دیدن این دنیای بر حیله داره خیلی اذیت میکنه که تکونا تبدیل به مشت و لگد شده مخصوصا شبا که ارامش ندارم و خواب هم ممنوع.

اما ........خبر جدیدی بعد از سه تا سونو گرافی که هر کدوم متفاوت بود اولین در ماه 2 و دومین اخر ماه 4 و سومین ماه 5 بود .که هر کدوم تاریخ وروود شما رو متفاوت اعلام کرده بودن یکی 1 دی ماه دومی 10 دی ماه و اخری 23 دی ماه .و از همه مهم تر......ماه 4 گفتن شما یه گل پسر نازی . ما هم کلی خرید پسرونه برا شما کردیم.بابایی  هم فکر کرد شما پسری و خوشحال .. هر کسی هم که منو می دید میگفت بچه شما پسره و باور شده بود که شما یه گل پسر نازی .تا این که دوباره رفتیم سونو .

 خدا روز بد نده به اصرار بابایی رفتیم و بعد از کلی معطلی اقای دکتر فرمودن به نظر میاد شما به فرشته کوچولوی ناز به نام دختر باشین .که بابا ماستاشون کپ شد اما من برام فرقی نداشت مهم این بود که حالا مهمون ناخواسته ای بودی که خدا به ما ارزونی داشته ....سالم باشه و خوش قدم و صالح . . اما متاسفانه بابای شما ناراحت بودن که اونم کم کم درست میشد و همین طور که الان پرنیا جون جای خودشو تو دل همه باز کرده شما هم همین طور میشی و من یه دنیا از خدا ممنونم که به ما نعمت ارزونی داشته .گرچه شما یه هدیه ناخواسته بودی. 

خلاصه برای اطمینان دوباره دور از چشم بابای شما رفتیم با خاله سونو .و دیدیم بله شما یه دخمل ناز و کوچولو هستی ک ه اول تا 5  دی ماه قراره مهمون خونمون شی . شایدم زودتر با این تکونا و لگد زدنای شما. بازم رفتیم مغازه و خانم مهربونی که ما خرید شما رو پسرونه انجام داده بودیم همه رو پس گرفتن و کلی لباس ناز دخترونه با اون پیراهنای ناز و خوشکل براتون عوض کردن و کلی ذوق زدیم . انشالله که شما سلامت باشی و خوش قدم و این چند ماه اخر هم به سلامتی تموم شه . 

دوستون دارم پرنیا گلم و کوچولوی ناز ناخواسته .

پسندها (1)

نظرات (3)

ترنم کوچولو
4 مهر 92 23:34
سلام عالیه اگه مایلید به ترنم کوچولو هم سری بزنید وتبادل لینک کنیم
مهدی کوچولو
21 مهر 92 22:38
واقعاً بهتون تبریک میگم امیدوارم بهترین ها براتون رقم بخوره
الهه مامان یسنا
14 آبان 92 14:52
آخی !!! پس پرنیا جون خواهر دار شد چه عالی!!! خیلی مواظب کوچولومون باشید