پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

برای تو مینگارم ای تمام وجودم

1390/7/7 8:30
576 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوست دارم دخترم پرنیا

برای تو مینویسم  

 

ای نگاهت نخی از مخل و از ابریشم
مدتی هست که هر شب، به تو می اندیشم

شبحی چند شب است، آفت جانم شده است
اول اسم کسی ورد زبانم شده است

در من انگار کسی در پی انکار من است
یک نفر مثل خودم عاشق دیدار من است

یک نفر ساده، چنان ساده که از ساده گی اش
می توان یک شبه پی برد به دلدادگی اش 

یک نفر سبز، چنان سبز که از سرسبزی اش
می توان پل زد از احساس خدا تا دل خویش

آی یکرنگ تر از آینه یک لحظه بایست
راستی این شبحه، هر شبه تصویر تو نیست

اگر این حادثه ی هر شبه تصویر تو نیست؟
پس چرا رنگ تو و آینه، این قد یکی ست؟

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)