پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

ولادت امام هشتم شیعیان و روز جهانی کودک بر همگان مبارک

1390/7/17 11:42
409 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

از خدا پرسیدم...

از خدا پرسيدم:خدايا چطور مي توان بهتر زندگي کرد؟
خدا جواب داد:گذشته ات را بدون هيچ تاسفي بپذير،
با اعتماد زمان حال ات را بگذران و بدون ترس براي آينده آماده شو.

ايمان را نگهدار و ترس را به گوشه اي انداز .
شک هايت را باور نکن و هيچگاه به باورهايت شک نکن.

زندگي شگفت انگيز است فقط اگربدانيد که چطور زندگي کنيد
مهم این نیست که قشنگ باشی ، قشنگ این است که مهم باشی! حتی برای یک نفر

مهم نیست شیر باشی یا آهو مهم این است با تمام توان شروع به دویدن کنی
كوچك باش و عاشق.. كه عشق می داند آئین بزرگ كردنت را

بگذارعشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی
موفقيت پيش رفتن است نه به نقطه ي پايان رسيدن

فرقى نمي كند گودال آب كوچكى باشى يا درياى بيكران... زلال كه باشى، آسمان در توست

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیرمسعود
17 مهر 90 11:27
چه نوشته قشنگی
محمد پوریا
18 مهر 90 11:14
سلام ببخشیدا گلم لینکمون ایراد داره میشه چکش کنی ممنونم


سلام .ای به چشم اره ایراد داره چرا
مامان هامان
18 مهر 90 11:26
خیلی زیبا بود از جوابی که به سوالم داده بودین متشکرم با اجازه لینکتون کردم


سلام عزیز
خواهش میکنم ممنون از این که بهمون سر زدین .
مامان ال آی
19 مهر 90 0:18
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری. دخترت 14 روز از دختر من بزرگه


سلام عزیزم ممنون ماشاالـــــــــــــه شما هم دختر نازی دارین مرصی که بهمون افتخار دادین و بهمون سر زدین.
مامی
19 مهر 90 7:37
قربونت برم نی نی خوشگلعزیزم ببخش یه چند باری تو چت قطع شد این ای دی من دوست داشتی ادم کن این جوری راحت تره راستی لینکتم کردم البته با اجازه


سلام خواهش عزیزم منم ممنون با اجازه لینکتون کردم