پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

منم زیبام

1390/10/15 8:55
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

*که زیبا بنده ام را دوست میدارم*
*تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید*
*ترا در بیکران دنیای تنهایان*
*رهایت من نخواهم کرد*
*رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود*
*تو غیر از من چه میجویی؟*
*تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟

منم زیبا

*که زیبا بنده ام را دوست میدارم*
*تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید*
*ترا در بیکران دنیای تنهایان*
*رهایت من نخواهم کرد*
*رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود*
*تو غیر از من چه میجویی؟*
*تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟*
*تو راه بندگی طی کن عزیزا من خدایی خوب میدانم*
*تو دعوت کن مرا با خود به اشکی .یا خدایی میهمانم کن*
*که من چشمان اشک الوده ات را دوست میدارم*
*طلب کن خالق خود را.بجو مارا تو خواهی یافت*
*که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که*
*وصل عاشق و معشوق هم،اهسته میگویم، خدایی عالمی دارد*
*تویی زیباتر از خورشید زیبایم.تویی والاترین مهمان دنیایم.*
*که دنیا بی تو چیزی چون تورا کم داشت*
*وقتی تو را من افریدم بر خودم احسنت میگفتم*
*مگر ایا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟*
*هزاران توبه ات را گرچه بشکستی.ببینم من تورا از درگهم راندم؟*
*که میترساندت از من؟رها کن ان خدای دور*
*آن نامهربان معبود.آن مخلوق خود را*
*این منم پروردگار مهربانت.خالقت.اینک صدایم کن مرا.با قطره اشکی*
*به پیش اور دو دست خالی خودرا. با زبان بسته ات کاری ندارم*
*لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم*
*غریب این زمین خاکی ام.آیا عزیزم حاجتی داری؟*
*بگو جز من کس دیگر نمیفهمد.به نجوایی صدایم کن.بدان اغوش من باز است*
*قسم بر عاشقان پاک با ایمان*
*قسم بر اسبهای خسته در میدان*
*تو را در بهترین اوقات اوردم*
*قسم بر عصر روشن ، تکیه کن بر من*
*قسم بر روز، هنگامی که عالم را بگیرد نور*
*قسم بر اختران روشن اما دور، رهایت من نخواهم کرد*
*برای درک اغوشم,شروع کن,یک قدم با تو*
*تمام گامهای مانده اش با من*
*تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید*
*ترا در بیکران دنیای تنهایان.رهایت من نخواهم کرد*
*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آمیتیس
15 دی 90 11:39
خدایا تو آنگونه ای که دوست دارم پس مرا آنگونه کن که دوست داری
دوستتون داریم


خاله جون خیلی بهم لطف دری
مامان کوثری
15 دی 90 16:40
الهی که همیشه خدا پشت و پناهت باشه و سابه ات از سر پرنیا جونم کم نشه


مرصی خاله مهربونم منم بهترینا رو واسه شما و کوثر جون و بابای کوثر جون ارزومندم