پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

پیشرفت های پرنیا جون

1390/11/10 10:02
954 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم پرنیا جون از زمانی که مهدکودکش رو عوض کردم خیلی تغییر کرده .بزرگ شدن و پیشرفتش رو به چشم دارم میبینم و کلی ذوق میکنم

ماشالله توی شیرین زبونی و دل بردن حرفه ای

 

حروف انگلیسی را کامل به صورت هفت کلمه جدا جدا می خونه .niniweblog.com

نزدیک 20 کلمه زبان رو حفظه که هر روز تکرارشون میکنه و گاهی اوقات از منم میپرسه

میگه مامان چتر میشه : آمبرلا

گربه میشه :کت        سگ :داگ     سفید:وایت    قرمر :رد     فیل :الفنت    سلام:هلو     خداحافظی:گودبای 

 و چند تای دیگه

niniweblog.com

صبحا از خواب بلند میشه سریع میگه سلام صبح بخیر  مامان جون بریم مسواک بزنیم

niniweblog.com

ظهر که میرم دنبالش مهد  میگه سلام مامان ملیح   خسته نباشی   

niniweblog.com

گرسنه اش میشه تازگیها خبر میده من گرسنه ام

niniweblog.com

دیگه از کاراش شعر های خیلی قشنگ میخونه

 

                                          مثلا niniweblog.com

 

پیشی پیشی ملوسم      می خوام تو رو ببوسم    مامانم نمیزاره    خدای این چه کاره

niniweblog.com

             یه روز تعطیل دسته جمعی  با              همدیگه رفته بودیم به گردش

عروسک ناز و خوشکلم                     انگاری بوده سردش            هر چی گفتم چیزی بپوش  

حرفمو گوش نکردش                     عروسک من سرما خورد            با گریه هاش سرمو برد

گریه میکر زار و زار                           منو نبری به دکتر                     میگفت گولم میزنه

منو امپولم میزنه                              من از امپول میترسم             خوب میشه تا فردا دستم

niniweblog.com

شیرین کاریهای زیادی داره که قابل گفتن نیست

تازگیها خودش خرید که میریم لباساشو انتخاب میکنه  واسه مهمونی هم خودش نظر میده چی بپوشه

niniweblog.com

خلاصه کلی دارم با دخترم ذوق میکنم

niniweblog.com

دختر گلم انشالله بتونم لحظه لحظه شادیهای تو رو توی زندگیم ببینم و همیشه سلامت باشی عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهراد
10 بهمن 90 22:22
آفرین معلومه که خیلی خوب یاد گرفتی و چه دختر با ادبی


مرصی خاله مهربون براتون بهترینا رو ارزو دارم
نگين
11 بهمن 90 15:28
سلام
با اين تفاسير ماشااله هزار ماشااله ديگه خانومي شده واسه خودش . اميدوارم كه هميشه شاديهاتون مستدام باشه و گل لبخند هميشه در چهرتون .
پاينده باشيد.


مرصی عمو جون اگه حمایت و تشویق شما ها نبود مامانم انرژی نداشت واسه نوشتن
مامان کوثری
11 بهمن 90 16:20
هزار ماشاالله به شما دختر گلم مامان ملیحه جون دخترت از حالا مایه افتخارت شده خدا نگهش داره برات همیشه سالمم باشه ماشاالله به تربیتش خیلی شخصیت خوبی داره پیدا میکنه اینکه داری احترام گذاشتن به شخصیتش رو یادش میدی خیلی خوبه ماشاالله به هر دو تاتون چشم حسود کور



مرصی زینب عزیزم
امیرمسعود
12 بهمن 90 13:00
ملیحه جان با این چیزایی که تو گفتی منم کلی ذوق کردم چه برسه به تو که مامانشی.
ماشاءا... داره بخدا . ببوسش از طرف من


مرصی خانومم خیلی لطف دارین اره راحله عزیزم پایان هر سختی راحتی است راسته
الان که میدونم واقعا سختی ها و مشکلات با ه لبخند پرنیا از یاد میره عزیزم