پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

خدایا

1390/12/21 9:07
666 بازدید
اشتراک گذاری

 


 ... خدایا

... تو را شکر می گویم به خاطر اینکه قلبی به من عطا کردی که عشق تو باشم
تو را شکر می گویم به خاطر اینکه روحی به من عطا کردی تا معنویتت را درک کنم
تو را شکر می گویم به خاطر اینکه عشقم هستی
تو را شکر می گویم به خاطر اینکه نور خود را در قلب من قرار دادی 
تو را شکر می گویم به خاطر اینکه هر چه خواستم به من دادی
تو را شکر می گویم به خاطر اینکه آنقدر بزرگوار بودی که گناهان مرا عفو کردی
تو را شکر می گویم به خاطر اینکه همیشه مرا یاری کردی
خداوندا ......... به وحدانیتت قسم که دوستت دارم ....... عاشقانه و عارفانه دوستتت دارم ....
قسمت میدهم که دست مرا در طریق خودت بگیر.......و مرا ثابت قدم بگردان
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

امیرمسعود
21 اسفند 90 11:37
تو را شکر خدایا ... تو را شکر