پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

شیرین زبونیهای پرنیا جون

1391/2/17 10:50
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر قشنگم روز 4 شنبه رفته ارودی باغ شازده کرمان ساعت حرکت 9 صبح ساعت برگشت 6 برگشت از ارود

وای که چه قدر بهش خوش گذشته بود و رفتم دنبالش مهد این قدر خوشحال بود که تا خونه شعرای جدیدش رو واسم خونه البته من کاملا یادشون ندارم خلاصه مینویسم.

بهار بهار بهاره  فصل گل اناره ..................

مسجد یه جای باصفاست گنبد و گلدسته داره ............

دویدم و دویدم به یک طناب رسیدم  طناب من دهن داشت خالهایی رو بند داشت..................

دویدم و دویدم به قلکم رسیدم زدم اونو شکست تا پول بیاد تو دستم  هیچی نبود تو قلک.........

مامان من خیلی عزیزه دوست داشتنی و خیلی لطیف..........................

پیشی پیشی ملوسم میخوام تو رو ببوسم......................

کلمات انگلیسی پرنیا جون که اضافه شده

عروسک : dool

میمون:monky

پول: mony

اتوبوس:bus

ماشین: car

عمه/خاله: aunt

و از پیشرفت های دختر قشنگم این که یه روز قبل از اردوی پرنیا جون یه اتفاق خیلییییییییییییییییی بد واسه من افتاد که نوشتنش این جا صلاح نیست و این که پرنیا جون این قدر ترسیده بود که تا صبح خواب نرفت و همه اش به باباش میگفت یه((ســــــــگ ))دست مامان رو گاز گرفته و دست مامان کبود شده .حالا از اون روز هر چی بابا بزرگش یا باباش بهش میگه بیا با هم بریم بیرون

میگه:نـــــــــــــــــــــــــه..پرنیا فقط همراه مامان جونش میاد چون دخترا باید کنار مادرا باشن

دیشب هم به من میگه مامان جون میگم جونم میگه من دیگه تنهات نمیزارم

اگه بابا حاجی گفت بیا با هم بریم میگم نه فقط با اجازه مامانم باید برم.

خلاصه بعد از این اتفاقای بدی که هر از گاهی تقریبا 4 یا 5 ماهی یکبار واسه من می افته نمیدونم چرا فقط من

با حرفای شیرین پرنیا جون که اروم میشم اون خاطره های بد رو فراموش میکنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یسنا
16 اردیبهشت 91 15:09
به به اردو همیشه خوبه. خاله من آپم
مامان کوثری
16 اردیبهشت 91 15:13
فدای اون شیرین زبونی هات بشم من مگه تو همیشه مواظب مامانت باشی واگر که اون به خودش اهمیت نمیده
نگين
17 اردیبهشت 91 12:49
سلام اميدوارم البته معلومه كه اردو كاملا خوش گذشته و آفرين به پرنيا جون كه كلمات لاتين و همچنين شعرهاي خوبي كه ياد گرفته . اينكه ديگه براي خودش خانمي شده و مامانشو تنها نميذاره و به اجازه بزرگترش احترام ميذاره همه و همه نشون ي يه دختر خانوم خوب و خوشگل و مرتب مثل پرنيا جونه اميدوارم كه زير سايه ي پدر و مادر مهربونش به سلامتي و با لبخند زندگي كنه . آرزوي بهترين ها براي شما
مامان احسان
17 اردیبهشت 91 13:46
خداروشکر که به پرطلا جونم خوش گذشته.. پرطلا جون آفرین همیشه پیش مامان باش تا دیگه سگ گازش نگیره..
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 17:32
به به چه جای خوبی رفتی خانمی. همیشه خوش باشی شیرین زبون خانم
مامان مهراد
23 اردیبهشت 91 7:31
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ —–-▒███████████▒ —▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒ -▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒ -▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒ -▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒ —▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒ —–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒ ——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒ ———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒ ———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒ ————▒██▒▒██████████████▒▒██▒ ————–▒██▒▒████████████▒▒██▒ —————-▒██▒▒██████████▒▒██▒ —————–▒██▒▒████████▒▒██▒ ——————-▒██▒▒██████▒▒██▒ ———————▒██▒▒████▒▒██▒ ———————-▒██▒▒███▒▒█▒ ————————▒██▒▒█▒▒█▒ ————————-▒██▒▒▒█▒ —————————▒██▒█▒ —————————♥♥♥♥♥♥ —————————-♥♥♥♥♥ ——————————♥♥♥ —————————-—♥♥ ———————————♥ روزت مبارک مامان خوب و مهربون