پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

انشالله که زندگی ما و عشق ما به عزیزترینامون دروغ نباشه

1390/6/14 11:35
466 بازدید
اشتراک گذاری

 

 parniyamدنیا هزار رنگ داره بستگی داره چه جوری دنیا را ببینی

 

عاشقیم دروغه

 

اتل متل توتوله

زمونه سر گرونه

دل دادنای لیلی

همش یه جور دروغه

اتل متل توتوله

دلم خراب وخونه

مواظب دلم باش

که ساده وصبوره

اتل متل توتوله

حال دلم خرابه

بغض دلم شکسته

اشک از چشمام روونه

تو حال بی قراریم

دویدم و دویدم

سر کوچه رسیدم

بغض دل وشکستم از اون چیزی که دیدم

لیلی تنش تو توره

دلم مثل تنوره

اتل متل توتوله عاشقیم دروغه....

دل ودادم به دریا.

بالا رفتیم ماست بود

پایین اومدیم دوغ بود

قصه ی عشق لیلی همش یه جور دروغ بود

دنیا تو خیالمون دروغ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)