پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

برای تو مینویسم پرنیای وجودم

1390/7/25 11:25
471 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پرنیای قشنگم .دختر مهربانم

برایت مینگارم

مینگارم از روزهایی که گذشت به تلخی به شادی

niniweblog.com

اما تو بودی و بودنت امید بود از خاطراتی که هیچ زمان  یادی از انها نخواهم کرد.اما اینک خوشحالم که تو در کنارم هستی و هیچ احساس تنهایی نمیکنم

 

niniweblog.com

 

یاد دارم روزی که تو را در اغوش گرفتم و چه شبهایی تا صبح در کنارت بودم و پشت در اتاق عمل اشک ریختم روزی که هیچ زمان دوست ندارم به ان برگردم روز زجر کشیدن تو و روز بی قراری تو.

niniweblog.com

چه ساعتی که پشت در اتاق عمل به امید به هوش امدنت نشستم

niniweblog.com

اما اینک خوشحالم و زمین خدا را مستایم که تو را دارم تویی که در روزهای بی کسی پناهم بودی مادر

niniweblog.com

 

میستایمت دخترم .اسمانی من

به امیدی که همیشه همراهم باشی و شادیهایت را ببینم عزیز دلم

 

مادر

 

همه وجودم فدای یک تار مویت عزیزم

 

 

كيوان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هامان
25 مهر 90 11:32
چه مادر مهربونی امیدوارم پرنیا جون همیشه سلامت و شاد باشه


مرصی عزیزم مهربونی از خودت گلم
مامان آمیتیس
25 مهر 90 13:28
سلام به مامان با احساس پرنیا خانوم خسته نباشید عزیز دلم پرنیا رو ببوسید


سلام عزیزم مرصی به خاطر حضور گرمت .دست بوس شماست
امیرمسعود
26 مهر 90 7:57
مامان پرنیای عزیزم. خیلی زیبا احساساتتو بیان کردی. بهترینا برات آرزو می کنم


مرصی عزیزم شما همیشه به ما لطف دارین خانومم