پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

پرنیا یعنی حریر .یعنی اسمونی یعنی لطیف

1390/8/1 10:22
1,716 بازدید
اشتراک گذاری

 

 


Maman+Baba  + ParNiYa = ZENDEGI

  


پرنيا یعنی غمخوار من **** پرنيا یعنی همدم من


پرنيا یعنی محرم رازهای من **** پرنيا یعنی دوست من


پرنيا یعنی عشق من **** پرنيا یعنی قلب من


پرنيا یعنی همه چیز و همه کس من و بابا سجاد

پرنیا یعنی دختر یکی یک دونه بابا سجاد.نفس بابا

.........................

قشنگ من

روز به روز بزرگتر میشی و شیرین تر.مهربان تر و با احساس تر.هر روز که میگذره با حرفات با شیرین کاریهات با خنده هات با ناز کردنات جای خودتو توی دل همه باز میکنی بیشتر و بیشتر.

هر روز که نگاهی به رخ زیبایت می اندازم تمام خستگی ها فراموشم میشود.

روزی که توی بغل بابا اروم اروم شعر می خونی تا این که خواب میری عزیزم.

 

به امید نیک بودن پاک زیستن و شاد زندگی کردنت

بهترین ها را برایت ارزومندیم

مامان و بابا سجاد

 

نفسم مادر

نخند لوس مامان

عزیز عمه پارسا طلا و پرنیا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثر
1 آبان 90 22:55
.ای شیرینی زندگی مامان بابا الهی همیشه سالم و زنده باشی


مرصی خاله جون انشالله شما سلامت باشین و با ارزوی بهترین ها برای عزیز دردونه اتون
مامان هامان
2 آبان 90 9:52
چه حس زیبایی


مرصی عزیزم زیبا می بینی
محمد پوریا
2 آبان 90 14:13
بچه ها به پنج دليل دوست داشتني اند: 1_گريه مي كنند چون گريه كليد بهشته. 2_قهركه مي كنند زود آشتي مي كنند چون كينه ندارند. 3_چيزي كه مي سازند زود خراب مي كنند چون به دنيا دلبستگي ندارند. 4_با خاك بازي مي كنند چون تكبر ندارند. 5_خوراكي كه دارند زود مي خورند و براي فردا نگه نمي دارند چون آرزوهاي دراز ندارن


ممنون خاه مهربون.دقیقا همین هست که فرمودین .بچه ها یه تکه جواهرن
مامان احسان
2 آبان 90 20:03
الهههههههههههههههههههی..



مرصی خاله جون.عزیزی
امیرمسعود
3 آبان 90 11:32
پرنیاجان مادرت با تمام عشقش تو را می نگرد پس همیشه عاشق باش ....


خاله جون مرصی که به من گوشزد می کنین امیدوارم بتونم دخمل خوبی بشم واسه مامان و بابا