پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

از دست این مامان خانوم که همش میخواد از من عکس بگیره.اخه بس دیگه مامان جون

1390/8/5 9:22
481 بازدید
اشتراک گذاری

 

البوم عکس دخملم توی روزای شاد زیستن زندگی اش.

 

خاله ها شما به مامانم بگین چرا این قدر منو اذیت می کنه همه اش عکس میگیره.متفکر

اخه منم دوست دارم تو عالم خودم باشمچشمک

یه ریز این دوربین دستش هست از همه کارای من عکس میگیرهلبخند

اخه بده دیگه ...منم باید ارامش داشته باشمنیشخند

وارد حریم شخصی ام میشه مامان خانومماچ

.ولی نه مامان جون دوست دارم یه عالمهماچ

 

خریدار نازتم دخملم

ناز نازک

تو چه فکری هستی عروسک مامان

مامانی منو پیدا کن چشم گرفتم

لوس خانوم

چی شدی عزیزم این جوری نگاه میکنی

عروسکتو میدی به من خاله...اره خاله جون تقدیم به شما

از دست تو مامان جون یه ریز میخوای عکس بگیری

یه بوس ابددار به تمام اون دوستان گلی که به من لطف دارن و به من سر میزنن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آمیتیس
5 آبان 90 10:58
سلام مامان پرنیا جون بلا به دور . ایشالا پرنیا جونم هیچوقت مریض نشه و هزار سال در کنار مامان جون و بابا جونش سالم و خوشبخت زندگی کنه ... هزاران بار ببوسش
مامان یسنا
5 آبان 90 13:43
چه عکسای نازی!!!!همیشه سالم و سر حال باشی خانم طلا
مامان مهراد
6 آبان 90 11:15
مامان جونی چه عکسهایی گرفته چقدر خوشگل
مامان امیرمسعود (خپول)
7 آبان 90 8:36
عزیزکم این کاری که مامانی انجام می ده بهش می گن : عشق


مرصی خاله جون درسته ولی من به خاطر مامان خودش میگم همه اش در تلاش بهترینا رو واسم مهیا کنه اخه اذیت میشه گناه داره
مامان کوثر
9 آبان 90 21:42
خدا نگه داره تو باشه عروسک قشنگ مامان بابا فرشته زمینی چقدر تو ماه و خانومی عزیزم ماه شدی ماه
واسه خودت فشن راه انداختی ها
از دست این مامان ها


مرصی خاله بی نهایت ممنون از این همه لطف .چشای زیباتون زیبا میبینه منو