پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

یادتون باشه هیچکدوم ارزش شکستن دلی رو نداره

1390/9/28 10:50
503 بازدید
اشتراک گذاری
 
niniweblog.com
 
زن پاشو محکمتر روی گاز فشار داد ، باید خودشو سریع میرسوند...... نه!!!
صدای برخورد ماشین با سپر گلگیر روبرویی....
ماشین کاملا نو بود و چند روز بیشتر نبود که اونو تحویل گرفته بودند.
چطوری باید جریان تصادف و به شوهرش توضیح میداد.... خدایا!!!
باید مدارکش رو حاضر میکرد. در حالی که از یه پاکت قهوه ای رنگ بزرگ مدارکش رو بیرون میکشید، تکه کاغذی از توی اون زمین افتاد. روی اون با خطی کلفت و شتاب زده نوشته شده بود:
عزیزم در صورت تصادف یادت باشه، که من تو رو دوست دارم نه ماشین رو!
زن اروم گرفت و با لبخندی از ماشین پیاده شد.
وقتی پیرهنمون با اتو میسوزه ، قشنگترین ظرف کریستالمون میشکنه، دیوارهای خونه خط خطی میشه
یادتون باشه هیچکدوم ارزش شکستن دلی رو نداره
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان احسان
28 آذر 90 10:56
عاشق نوشته های اینچنینیم


مرصی مامان راحله عزیز همیشه چشم به راه دوستای گلم هستم
مامان آمیتیس
28 آذر 90 12:17
سلام مامانی یلدای شما مبارک من هر روز به وب شما سر میزنم چون وبتون رو خیلی دوست دارم هر روز یه چیز ازش یاد میگیرم و واسه همه تعریف می کنم بدونید که خیلی خیییییییییییییلی دوستتون دارم امیدوارم پرنیا عسل من هزاران سال زیر سایه شما این یلداها رو سپزی کنه


سلام عزیزم من خیلی شرمنده دوستانم نهایت لطفتون هست و مایه افتخار که چنین دوستان دارم نه به خاطر پیام هایی که واسم میزارین واسه خاطر استعدادای شکوفایی که توی وبلاگهاتون میبینم خانومممممممممم
مامان طاها
1 دی 90 11:44
محمد طاها جووون در نظر داره که هر کس کده اونو تو وبلاگش بزاره و به اون رای بده براش یه لگوی خوشگل بسازه و با کدش هم تو وبلاگه خودش بزاره هم تو وبلاگه شما و هم تموم کسایی که خوششون میاد اینجوری عکس نی نیتون تو تمومه وبلاگها میره هر کی راضیه اول کده خودشو بعدم کده وبلاگه طاها رو و بعدشم هر کی رو میخواد تو وبلاگش بزاره و به ما خبر بده تا لگوشو بسازیم.