پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

برای تمام چيزهای منفی كه ما بخود می‌گوييم، خداوند پاسخ مثبتي دارد،

1390/12/4 11:20
670 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو گفتی «آن غير ممكن است»، خداوند پاسخ داد «همه چيز ممكن است»،
تو گفتی «هيچ كس واقعاً مرا دوست ندارد»، خداوند پاسخ داد «من تو را دوست دارم»،

تو گفتی «من بسيار خسته هستم»، خداوند پاسخ داد «من به تو آرامش خواهم داد»،

 

تو گفتی «من توان ادامه دادن ندارم»، خداوند پاسخ داد «رحمت من كافی است»،
تو گفتی «من نمی‌توانم مشكلات را حل كنم»، خداوند پاسخ داد «من گامهای تو را هدايت خواهم كرد»،
تو گفتی «من نمی‌توانم آن را انجام دهم»، خداوند پاسخ داد «تو هر كاری را با من می‌توانی به انجام برسانی»،
تو گفتی «آن ارزشش را ندارد»، خداوند پاسخ داد «آن ارزش پيدا خواهد كرد»،
تو گفتی «من نمی‌توانم خود را ببخشم»، خداوند پاسخ داد «من تو را ‌بخشیده ام»،
تو گفتی «من می‌ترسم»، خداوند پاسخ داد «من روحی ترسو به تو نداده ام»،
تو گفتی «من هميشه نگران و نااميدم»، خداوند پاسخ داد «تمام نگرانی هايت را به دوش من بگذار»،
تو گفتی «من به اندازه كافی ايمان ندارم»، خداوند پاسخ داد «من به همه به يك اندازه ايمان داده ام»،
تو گفتی «من به اندازه كافی باهوش نيستم»، خداوند پاسخ داد «من به تو عقل داده ام»،

تو گفتی «من احساس تنهايی می‌كنم»، خداوند پاسخ داد «من هرگز تو را ترك نخواهم كرد»،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمیه
4 اسفند 90 13:00
سلام عزیزم
وبلاگتون عالی هست
اگه میشه خواستم تبادل لینک کنیم
ممنون بهم خبر بدید


سلام عزیزم مرصی از نهایت لطفتون باعث افتخاره منم لینکتون میکنم
مامان احسان
6 اسفند 90 10:04
سلام بینهایت زیبا بود مثل همیشه


مرصی عزیز دلم

مامان آمیتیس
7 اسفند 90 14:12
وای که چقدر به این جملات احتیاج داشتم قند عسلم پرنیا جونو ببوس فداش بشم


چشم خانوم طلا
مامان هامان
8 اسفند 90 12:56
خیلی آرامش بخش بود ممنونم


خواهش عزیزم
ُسمیه
8 اسفند 90 14:26
سلام عزیزدلم .خوب هستید .پرنیا خانم خوبه .ممنون از اینکه به وبلاگ رادمهر جوجو سرزدید و از ابراز محبتتون یک دنیا ممنون.


سلام عزیزم خوش اومدی خواهش ما همیشه به یاد دوستای گلمون هستیم خانوم طلا
امیرمسعود
9 اسفند 90 8:57
سلام، خوبی ملیحه جان، چرا پست جدید نمی ذاری؟
لطفاً پست بعدی عکسای پرنیاجون باشه



چشم عزیزم دو سه روزی هست بی حال و کسلم چشم محبوبه عزیزم