پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

از تموم آدمای دنیا دلم گرفته .

1390/10/5 10:34
614 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

در این بازار نامردی به دنبال چه می گردی؟

 

 نمی یابی نشان هرگز تو از عشق و جوانمردی ......

برو بگذر از این بازار ،

 

 

 

 از این مستی و طنازی .....

 

 

 

اگر چون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی.....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

lمامانی درسا
5 دی 90 10:41
سلام عزیزم . واقعا" حق با شماست ولی خانمی در تنگاتنگ نامردی و ناجوانمردی با هم اوست خدا رو میگم پس به قرآن خدا پناه ببر و همه چی رو پسبار به اون . به وب ما هم بیا خوشجال میشم .


مرصی عزیزم که بهم سرزدی و با حرفای قشنگت بهم امید دادی اره سپردم به خدا اون باید جواب منو بده و منتظر میمونم تا جواب بگیرم
مامان رها
5 دی 90 10:44
سلام عزیز دل خاله به رها هم رای بده کدش 176 است خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی


چشم عزیزم
مامان هامان
5 دی 90 12:44
سلام عزیزم خدا نکنه چرا؟ اصلا دلم نمی خواد شمارو غمگین ببینم امیدوارم که همگی قدر همو بدونیم عزیزدلم منم گاهی اوقات اینطور می شدم ولی الان دیگه سعی می کنم رفتارها و حرفهای نیش دار رو نادیده بگیرو و سعی کردم که با اونایی که ناراحتم می کنن رابطمو کم کنم ولی در بعضی موارد ناچاریم تحمل کنیم الهی قربونت برم بهترینهارو برات آرزو می کنم


درسته عزیزم مرصی که بهم افتخار دادی ولی ناراحتی ام این ادمایی از غصه ما شاد مشن که پشیزی ارزش ندارن من جمله جاری ادم که چشم دیدن ادم رو نداره
مامان کوثری
5 دی 90 17:51
عزیزم برات تلگراف زدم


مرصی خانومم ممنون به خاطر این همه لطفت عزیزم