پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

سلام به همه دوستای گلم

1390/11/5 9:40
974 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از چند روز اپ نبودن اومدم گر چه به یاد همه دوستای گلمون بودم

 

اما با یه پست پر از عکس اومدم

وای چی شده مامان جون

 

این عروسکم پا درازه بچه ها

پرنیا و سنا جون دختر دایی مهربونش

 

این عروسکمو خیلی دوست دارم

این منم و بابا جونم

برین کنار دارم کمک  مامانم  میدم

پرنیا و مامان جونش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیرمسعود
5 بهمن 90 11:04
پرنیای خوشگل خاله ماه شدی عزیزم . ماشاءا... روز به روز خوشگل تر از دیروز
راحله جان از طرف من ببوسش خیلی دوستش دارم


مرصی عزیز پرنیا جون هم شما رو دوست داره و به داشتن خاله های مهربونی چون شما افتخار میکنه که کمال مهربانی و صداقت و تامل هستید
امیرمسعود
5 بهمن 90 11:05
ببخشید فکر کنم نوشتم راحله جان (مامان احسان عزیز) منظورم ملیحه جون بود که ... ببخشید


اشکال نداره عزیزم همین که به یاد ما هستید خوشحالمون میکنید محبوبه عزیزم
مامان مهراد
5 بهمن 90 15:50
چه خوشگلند عکسات


مرصی خاله جون چشای نازت قشنگ میبینه