پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

تقدیم به دختر گلم پرنیا و همسر مهربانم

1390/11/16 12:54
873 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته دلم میخواد بگم دوستت دارم

 

بگم دوستت دارم  بگم دوستت دارم

 

 

 

 

از تو چشمهای من بخون که من تو رو دارم

 

فقط تو رو دارم  بی تو کم میارم

 

 

 

 

نبینم غم و اشک و تو چشمهات

 

نبینم داره می لرزه دستهات

 

نبینم ترس و توی نفسهات

 

ببین دوست دارم

 

 

 

 

منم مثل تو با خودم تنهام

 

منم خسته از تمام دنیا

 

منم سخت میگذره همه شب هام

 

ببین دوستت دارم  ببین دوستت دارم

 

 

  

 

تو وقتی که چشمهاتو می بندی

 

با من به دردهای این دنیا می خندی

 

اروم می شم بگی از غم هات دل کندی

 

بیا به هم بگیم دوستت دارم

 

 

                

 

دوست دارم من اون چشمهای قشنگ تو

 

دارم واست می خونم این اهنگ تو

 

هر چی میخوای بگو از دل تنگ تو

 

بیا به هم بگیم دوستت دارم

 

     

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نانازيا
16 بهمن 90 13:21
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
مامان هامان
16 بهمن 90 20:53
سلام عزیزم خیلی خیلی زیبا بود درمورد ورودی وبلاگ باید بگم زحمت این کارو دایی رامین وبلاگ امیرمحمد عزیز و اسرا جون کشیده آدرس وبشون اینهhttp://amirmohamad_asra.niniweblog.com/مطمئنم کمکتون می کنه موفق باشی عزیزم
مامان کوثری
17 بهمن 90 11:00
خیلی قشنگ بود منم جفتتون رو دوست دارمممممممممممممممممممممممم
مامان پریسا
17 بهمن 90 16:34
چه با احساس
امیرمسعود
18 بهمن 90 14:14
خیلی خیلی خیلی خوشگل بود مثل دل زیبات