پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

تغیر رفتار پرنیا جون

1390/11/16 10:26
678 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم یه دو هفته ای هست با توجه به این که پیشرفتت زیاد بوده توی زمینه اموزشی و رفتاری و پیشرفت توی شکل و قیافت با این که روز به روز عزیزتر میشی اما تازگیها یه کم اعصاب خوردی میکنی زود میرنجیو سریع کم توقع میشی میزنی زیر گریه .نگران

سعی میکنم با خوبی باهات کنار بیام اما امان از زمانی که روی دنده لجبازی میافتی و میگی من باهات قهرم دیگه ام دوست ندارم مامان ناراحت

به بابا سجادم میگم دهنت بزنه و از این کلمه ها و جمله های بزرگا استفاده میکنی بامن حرف نزن

ولی من با خوش رفتاری و با ملایمت باهات برخورد میکنم با یه مشاور صحبت کردم گفت اشکال نداره این یه روند طبیعی واسه بچه های این سن هست ماچ

هر چی فکر میکنم میبینم بیشتر رفتارات و اخلاقات نشات گرفته از از اعصاب خوردیهای خودم بوده که به خاطر مشکلاتی که پشت سر گذاشتم داری که نتونستم توی اون سرایط درست باهات برخورد کنم ناراحت

منو ببخش پرنیای عزیزم

انشالله به امید خدا 4 ماه دیگه سه سالگیت تموم میشه و اسه خودت خانوم میشی و قدم توی 4 سالگی یزاری چه زود گذشت اما خدا رو شکر به خوشی با بدی گذشت عزیز دلم.ماچ

 

فقط میگم تموم زندگیم و دلخوشی ام تویی پرنیای قشنگم قلب

تویی که بتونی جبران همه اون زمزمه هایی که در گوش دخترم رو داشتم رو جبران کنی و جلوی همه مقاوم وایستی و مشتی توی دهن اون کسانی باشی که توی 1 سالگیت بهت ظلم کردن با این که بچه بودی و لی احساس لطیفی داشتی و میفهمیدیقلب

 

تویی که توی اون روزها تنها سنگ صبور مادر بودی دختر گلم قلب

میپرستمت دختر قشنگم و تمام نفس هایم در گرو شادی و خنده توست عزیز دلم ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان احسان
17 بهمن 90 0:57
لحطاتت پر لبخند
مامان کوثری
17 بهمن 90 11:06
عزیزم خودت رو ناراحت نکن تو تو این شرایطی که پشت سر گذاشتی بهترین تربیت و کارها رو برای پرنیا جون داشتی هر کسی جای تو بود اینقده قدرت برخود با این همه ناملایمت رو نداشت پس اینو مطمئن باش که اشتباه از تو نبوده عزیزم پرنیا جون هم خیلی زود دوباره رفتارش تغییر میکنه و دوباره خوب میشه
مامان پریسا
17 بهمن 90 16:37
سلام گلم . همه ی اینها طبیعیه به شما توصیه میکنم . از مطالب مدرسه ی مامانها استفاده کنید. ادرسش هم اولین لینک منه اگر ندارید.....
امیرمسعود
18 بهمن 90 14:15
ملیحه جان سلام
ظاهراً مشکل تو و راحله جون یکیه و همونطور که به اون گفتم جای نگرانی نیست و یه چند وقت دیگه یادت می ره پرنیای بدعنقم وجود داشته ...
ببوسش از طرف من


مرصی محبوبه جون با این دلداریهات