پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

قصه پرنیا جون

1390/12/3 11:22
928 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام قصه ای که پرنیا جون خیلی دوسش داره و برا من تعریفش میکنه رو از زبون خودش بگم

شروع قصه بگم که پرنیا باید حتما توی قصه اش پرنیا جو ن و پویا و نیما پارسا و ابولفضل  باشه (پسر خاله هاش  و پسر دایی اش چشمک

خوب شروع قصه:

 

یه روز پرنیا و نیما و پویا و پارسا و ابوالفضل  با همدیگه رفتن تو جنگل

خوب مامان

بعدش دیدن یه هاپو اونجا وایساده

بگو خب مامان ملیح

منم میگم خب

بعد پویا و نیما و پارسا ترسیدن

پرنیا اومد جلو گفت

چی میگی اقا هاپو

من پرنیا خانومم  ،دختر با باسجاد

خب

بعد پرنیا با تفنگش هاپو رو کشت

گفت من قوی ام ، غذا خوردم،بعد اومدن خونه

پرید تو بغل مامانش گفت ما قوی ام هاپو رو کشتم

مامان بهش جایزه داد

خب قصه مون تموم شد

این قصه ای که روزی چند بار واسه من تکرار میکنه

خدایا ممنون که این گل رو تو زندگی ام قرار دادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

امیرمسعود
3 اسفند 90 10:28
تو یه شاهزاده ای پرنیاجون و یه دختر شجاع که از چیزی ترسی نداره. قصه اتم که خیلی خوشگل بود و خاله موقع خوندنش کلی ذوقتو کرد و مدام لبخند می زد . زنده باشی عزیزم


خاله جون مرصی اخه وقتی خاله هام پری باشن ما هم میشیم فرشته
اخه پری خودش یه فرشته است پس شما هم فرشته ای خاله جون با اون امیر مسعود نازتون
خاله جون خیلی دوستون دارم
به امیر مسعودم بگین از چیزی نترسی من قوی ام کنارتم
رضا جونی
3 اسفند 90 11:03
(✿◠‿◠) سلام سلام فردا تولدمه، توی وبلاگم تولد گرفتم؛ خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید، تا شما نیاین من شمعا رو فوت نمی کنم http://rezajoon.niniweblog.com/ _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__
مامان کوثری
3 اسفند 90 14:26
الهییییییییی چه قصه زیباییییییییی بگردم چقدر هم قوی


مرصی زینب عزیزم این قدر این قصه رو دوست داره که همیشه تعریف میکنه پری قصه هاش هم خودش و نیما و پویا است بیشتر
مامان احسان
6 اسفند 90 19:41
بخورمت با اون پیرهن خوشملت عسل
بعدشم اونجا مگه هوا سرد نیست عکسات همه لختیه دختر؟!


خاله راحله چشات زیبا میبینه چرا هوا سرده ولی مامان که لباس میخره من امونش نمیدم سرمای هوا رو نمیشناسم دیگه