پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

مریضی مامانی

1391/1/26 9:19
758 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم .

الان چند روزه مریضم معده درد شدید  هر چی بی خیال شدم فایده نداشت.گفتم شاید سردیم کرده دیدم نه. تا این که پریروز رفتم دکتر .با دارو اینا خوب نشدم فعلا باید تحت نظر باشم دکتر گفت احتمالا"عفونت معده است نمیدونم .ولی هر چی هست داغونم کرده .حوصله تو رو هم ندارم . نمیتونم بهت برسم منو ببخش پرنیای قشنگم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان احسان
26 فروردین 91 12:15
سلام ملیحه جون چه شدی دوستم؟
خدا بد نده
نبینم بی حال باشی..
امیدوارم زوووووووود زود خوب شی..


مرصی دوستا گلم ممنون که به یادمون هستین اگه بد هم باشم با یاد دوستان خوب میشم عزیز
مامان سونیا
26 فروردین 91 15:28
خدا بد نده خانمی انشاالله که هرچی زودتر خوب بشی تا بتونی به دخمل خوشگلمون هم حسابی برسی


ممنون دوست گلم به خاطر این همه لطف بینهایتت
مامان کوثری
26 فروردین 91 15:32
خدا بد نده گلم به خودت برس مواظب خودت باش ما رو هم بیخبر نگذار


مرصی عزیزم ممنون که به یاد ما هم هستی عزیز
امیرمسعود
27 فروردین 91 8:10
ملیحه جان از حال خودت بی خبرمون نذار عزیزم، نگرانتیم.
کاش شیراز بودی خودم مرخصی می گرفتم و از پرنیای عزیزم نگهداری می کردم ... ولی اشکال نداره ما نیستیم ولی یکی مهربون تر از ما هست



سلام عزیزم خوبی ممنون که به یاد ما هستی گلم دیروز رفتم دکتر همون عفونت روده ای بود که باعث شده بود به معده ام هم سرایت کنده بهم دارو داد .ممنونم گلم که این قدر به پرنیا جون هم لطف دارین عزیز
امیرمسعود
28 فروردین 91 8:57
چند بار سر زدم ولی خبری نیست. لطفاً از خودت یه خبر بذار عزیزم


چشم
عزیزم