پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

اندر احوالات پرنیا جون با یه تولد سوری توسط خاله جون

1391/2/2 9:38
1,352 بازدید
اشتراک گذاری

پرنیا جون عاشق کیک تولد و تولد گرفتن واسه همین هر ماه یه بار خاله  فهیمه واسش بساط کیک تولد و مراسم رو جور میکنه و اسش خاطره تولد درست میکنه با یه تولد سوری .

منم تصمیم گرفتم از  یکی از این مراسما عکس بگیرم اینم عکساش

تولد مبارک

ادامه عکسها در ادامه مطلب

بیا شمعا رو فوت کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیرمسعود
2 اردیبهشت 91 11:09
داشتم اسممو می نوشتم (امیرمسعود) یادم به بچه یکی از اقوام افتاد که به امیرمسعود می گه امیرمسمود
تولد هر ماهت مبارک باشه پری کوچولوی خاله


مرصی خاله جون .. چرا مگه کوچولو که نمیتونه درست اسم امیر مسعود رو بگه خاله جون ولی من بهش میگم امیر مسعود اخه بزرگ شدم


مامان کوثری
2 اردیبهشت 91 13:16
ای ول ما نبودیم چه قدر آپ کردی بلا تولد مبارک هر ماه یک تولد ای ول خوبه دیگه همیشه کیک به راهه و شکمها به نوایی میرسن ولی خانوم خانوما ماشاالله کلی هم بزرگ شدن فداتتتتتتتتتتتت


سر حال بودم بعد از اون جریانی که واست تعریف کردم گفتم یه کم عکس بزارم
مامان احسان
3 اردیبهشت 91 11:17
تولد ماهگردیت مبارک عزیزم..
هر روز که تو چشم هایت را باز می کنی و لبخند می زنی انگار متولد می شوی برای من ..