پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

یه پست با عکسای قشنگ دخترم

1391/2/3 9:50
2,827 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه ما خونه بودیم کنار دختر گلمون بعد از این که ناهار رو خوردیم بابا سجاد مشغول تماشای تلویزیون و من و دخترم هم مشغول عکس گرفتن و ژستای پرنیا جون با لباسای تابستونی اش اینم وصف عکسای دخترم

 

موهام قشنگ مگه نه


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان احسان
3 اردیبهشت 91 11:23
ای جووووووووووووووووووووووونم خوردنیه من..
دوست داشتنی..
خیلی عکسات ماه شده کلی عشق کردم دیدم..
پرطلا رو از طرف من محکم ببوسش


مرصی خاله جون اخه مامانم هم به عشق دوستای گلی مثل شما عکسای منو میزاره اینجا
مامان کوثری
3 اردیبهشت 91 21:09
وای خدایا تو که ما رو کشتی با این عکس هات فدات بشم حیف که پسر ندارم که عروسم بشی
مرصی خاله گلم کم سعادتیم که عروس شما شیم حالا چه کار کنم
مامان یسنا
15 اردیبهشت 91 23:39
پرنیا خانم حسابی خوشگل شدی با این لباسهای قشنگت