پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

استعداد های دختر گلم

1391/4/28 9:35
1,595 بازدید
اشتراک گذاری

پرنیا جون را  چند وقته کلاس اسکیت ثبت نام کردم  که واقعا عالی بود تو این زمینه قبل از رفتن به کلاس به راحتی خودش روی پا می ایستاد و کم کم و یواش یواش حرکت میکرد .الان هم که تحت نظر مربی هست  و واقعا ازش راضی عکساشو بعدا" میزارم

دوم این که توی کلاس ژیمناستیک توی گروه سنی خودش از بقیه بچه ها جلوتره که واقعا برای من خیلی رضایت بخشniniweblog.com

سوم اینکه سوره ((تین )) را را با ترتیل به زیبایی میخونه که یه روز وقتی شروع کرد (اعوذ و بالله و .. را خوند منم تعجب کردم و بهش گفتم چی گفتی که شروع کرد به خوندنniniweblog.com

چهارم این که خیلی شعرای زیادی یاد گرفته

از جمله:پیغمبر خوب ما نور خدا محمد       م بچه ها همیشه گوییم یا محمد ((البته شعرش رو من کامل بلد نیستم  ))شعر کامل و جالبی است

2- گفته رسول خدا  بعد از خوردن غذا  باید که مسواک کنیم   دندونا رو پاک کنیم و....

3- پیشی من ملوس  یه خورده لو س و لوس و.....

4- از همه مهم تر این که 12 امام رو کامل و بی وقفه میخونه

5- شعر رنگین کمون رو کامل میخونه به انگلیسی

6- صبحا که میخواد بره مهدکودک اگه خوابم باشه من بخوام بغلش کنم میگه مامان جون خانم طاهری گفته باید مسواک بزنم دهنم بو میگیره .

و از همه مهم تر توی دست شویی رفتن دیگه اجازه نمیده من باهاش برم

همه این لطف ها رو مدیون خدای مهربون هستم که لذت شاد زیستن  رو در کنار دخترم و همسرم به من هدیه کرده ممنونم خدای مهربون

و ثانیا ممنونم از مدیریت مهدکودک شادان   سرکار خاتم طاهری و خاله های مهربون مهد که موفقیت پرنیا رو مدیون تلاش بی وقفه این عزیزان هستمniniweblog.com

از دور دست همشونو  رو میبوسم و میگم مهربونای دوست داشتنی دست گلتون درد نکنه

 

اینم عکس عزیز  عمه محمد طه گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهراد
29 تیر 91 7:50
آفرین به دختر خوب ما
مامان کوثر
30 تیر 91 15:02
قربونت برم عزیز خاله هزار ماشاالله باهوش باهوشی
مامان سونیا
2 مرداد 91 13:14
هزار ماشاالله به دخملی ناز و قشنگ خیلی با استعدادی خانم طلا
مامان نيما
4 مرداد 91 12:16
آفرين به اين همه استعداد قربونت بره خاله ميبوسمت
مامان آرتین
10 مرداد 91 17:39
سلام به پرنیای عزیزم. خوشحالم که امروز قسمت نظرات برام باز شد و تونستم ببینمت مرتبا بهت سر میزنم ولی امکان نظردهی برام وجود نداشت. نمیدونم چرااااااا
مامان کوثر
22 مرداد 91 16:51
هزار ماشاالله که به مامانت رفتی با اینهمه استعداد