پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

سلام به دوستای گل نی نی وبلاگ

1392/12/19 15:08
918 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ..امروز اومدم تا عکسای ناز ددخترامو بزارم و از خاطرات بزرگ شدنشون بنویسم....عکسای پریسای نازم دخترم که امروز 73 روزگی شده و من هر لحظه با اون و پرنیا میگذرونم و بزرگ شدن پریسا رو که میبینم مثل این که دارم روزهای گذشته و بچگی پرنیا رو میبینم .

 

از برگ شدن پریسا جون بگو دخترم دیگه داره بامزه میشه ..اولی هست که داره اوغ اوغ میکنه مامان و بابا و پرنا و خاله ها رو میشناسه . باهاش حرف میزنیم میفهمه میخنده ولیس متاسفانه یه عادت که داره .. این که وقتی بیداره میخواد فقط باهاش حرف بزنیم.

اما پرنیای گلم واسه خودش دیگه خانوم شده .. کلی تو کارا بهم کمک میکنه .. امروز برام خونه رو تمیز کرده جارو برقی رو اورده با جارو خانه رو تمیز کرده ظرف ها رو شسته واین که همیشه دوست داشت ابجی اش رو بغل کنه اما چون کوچولو بود با کمک خودم این کار رو انجام میداد اما امروز خیلی خوشحال شد که ابجی پریسا رو بهش دادم و خودش اونو گذاشت تو گهوارش..

ممنونم خدای مهربون . گاهی اوقات فکر میکنم ما یهع نعمت های بزرگی داریم که اون خانواده هایی که فرزند ندارن رو درک نمی کنیم لز خدا میخوام این شیرینی و لذت مادر شدن رو نصیب همه کنه .. الهی امین

از هفته دیگه یا از 15 فروردین باید برگردم سر کار و پریسا مثل پرنیا باید بره مهدکودک نگرانشم اما حسن خوبی که داره این که تو مهد پرنیا جون میزارمش و به خانم طاهری و خاله های مهربون مهد اعتماد دارم و این که مهد کودک نزدیک محل کارم هست..

تویس این دو ماه و نیم که تو خونهخ بودم روزای بد و خوبی داشتم ولی گذشت امنیدوارم اینده دخترام.. اینده درخشانی باشه.

 

پسندها (3)

نظرات (7)

گلی
19 اسفند 92 15:13
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
علامه کوچولو
29 اسفند 92 13:15
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان روژینا
17 فروردین 93 11:29
چه دخمل نازو خوشگلی با نی نی من دوست میشی؟ منتظرتم
بهار
27 فروردین 93 13:19
سلام هدیه سنیا به شما تقویم سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ویرایش عکس ها در تقویم بعهده سایت سنیا خواهد بود.
راحله مامان احسان
31 فروردین 93 0:27
سلام به دوست عزیزم سال نو مبارک خانم قدم نو رسیده هم مبارک.. ماشالله چقدر هم نازه ایشالله قدمش مبارک باشه .. خیبی جیگره.. پرنیا ببوس ممنون که مارو از یاد نبردین..
دایی و نی نی ها
1 اردیبهشت 93 11:54
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .
parisa88.niniweblog.com
3 اردیبهشت 93 7:59
سلام به مامان و پرنیا خان نازنین از اینکه به وبلاگ ما سرزدید خیلی ممنون دوستدار شما پریسا و مامانش