پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

مناجات با خدا حرف دل با معبود یکتا

1390/6/2 11:09
584 بازدید
اشتراک گذاری

پرنیا و بابا سجادش

من دچار می شوم به عاشقی …

خدایا
بالهایی دارم از جنس خیال
با تنی خیس از مه ، به طواف ماه می روم .
آهنگ حروف نامت که از لبانم می گذرد
وسعت آسمان قلبم را می رقصاند و دستهایم را که هوایت می چرخانم ،
رها می شوم از سنگینی زمین .
آسمــــانی در من اتفاق می افتد
و فوج فوج ستاره ، تاریکی صورتم را می بوسد
و در اولین پگاه
چشمهایم شوق دیدنت را بر تارک آسمان نقاشی می کنند
و من دچار می شوم به عاشقی …!
انگار تمام ستارگان به تن نیلوفری ام می پیچند
خداگونه بزرگ می شوم
و چقدر مهربان می شود آسمان با من !
وه ! که شیرین است رویای به تصویر کشیدن دیدنت …
راستی هیچ میدانی فاصله نذر خاک تا اجابت آسمان ،
گاهی فقط یک قطره اشک راه است و گاهی هم …
یک سفر زندگی !
ستاره حقانی. (باران)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)