پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

خواندنی ها

1390/6/31 9:30
598 بازدید
اشتراک گذاری

 

تنها:

وقتی تنهاییم دنبال یک دوست می گردیم،
وقتی پیداش کردیم دنبال عیب هاش می گردیم
وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم…

و باز تنهاییم

فنا:

بدون اراده متولد می شویم،با حیرت زندگی میکنیم و سپس با حسرت میمیریم،اما آنچه که هرگز فروغش رنگ فنا نمی پذیرد دوستی های پاک و بی آلایش است.تقدیم به بهترین.

 

 کاش:

کاش هرگز در محبت شک نبود
تک سوار مهربانی تک نبود

 

 حکایت تو:

هرگاه شادم یاد تو غمگینیم می كند.
هرگاه غمگینیم یاد تو شادم می كند
پس هر دو را دوست دارم چون حكایت از تو می كند

کاش بر لوحی که بر جان دل است
واژه تلخ خیانت حک نبود

 

زندگی:

همه زندگی فقط ۳روزه : اومدن - بودن - رفتن . من خودم نخواستم بیام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم

 

 فانوس شب من:

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)