پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

دخترم گهگاهی دوست دارم برگردم به دوره کودکی ام تا ببینم دنیا خیلی اون موقع زیباتره.

1390/7/10 8:48
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

ای صمیمی ای دوست:niniweblog.com

 

                      گاه بیگاه لب پنچره خاطرام می آیی

                    دیدنت حتی از دور

                  آب بر آتش دل می پاشد

                      آنقدر تشنه ی دیدار تو ام

                           که به یک جرعه نگاه تو قناعت دارم

                               دل من لک زده است

                                   گرمی دست تو را محتاجم

                                و دل من به نگاهی از دور

                             طفلکی میسازد

                          ای قدیمی ای خوب

                       تو مرا یاد کنی یا نکنی

                    من به یادت هستم

                         من صمیمانه به یادت هستم

                            داییم از خنده لبانت لبریز

                             دامنت پر گل باد .niniweblog.com

ماه تویی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کودک متفکر
10 مهر 90 9:27
مجموعه 48 داستان صوتي قديمي مخصوص كودكان
امیرمسعود
10 مهر 90 14:14
سلام . مثل همیشه عالی.
نی نی توپولی
10 مهر 90 20:00
سلام
با سپاس از پاسختون


سلام دوست عزیز
ممنون