پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

دخترم با تمام وجود حس مادرانه ام تقدیم به تو

1390/7/20 13:47
450 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

دختر گلم پرنیای قشنگم زمان میگذره و من بزرگ شدنت خندیدنت قدر کشیدنت رو میبینم .شاید روزی در تصوراتم کلمه مادر شدن معنایی داشت عاطفی اما اینک وقتی حس مادرانه را تجربه میکنم و میبینم بودنت در زندگی ام چراغ امید است .باعث سربلندی من است که نام مقدس مــــــــــــــــــــادر را برایم گذاشتند

دخترم دوست دارم پروانه های امیدت هر روز بر اوج خوشبختی پرواز زنند و من شاهد خوشبختی تو باشم

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
20 مهر 90 14:14
آفرین مامان پرنیا خیلی با ذوقی
مامان یسنا
21 مهر 90 0:58
امیدوارم همیشه پروانه های امیدتون تو اوج آسمون باشن. مرسی که وقت گذاشتین و به سوالم جواب دادین مامان مهربون با اجازه لینکتون کردم