پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

پس دست کسی رو که دوست داری بگیر، به جای این که توقع داشته باشی اون دست تو رو بگیره!

1390/9/3 8:07
422 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

دختر کوچولو و پدرش از رو پلي ميگذشتن. پدر يه جورايي مي‌ترسيد بابت دخترش، واسه همين به دخترش گفت: عزيزم، لطفا دست منو بگير تا نيوفتي تو رودخونه. دختر کوچيک گفت: نه بابا، تو دستِ منو بگير پدر که گيج شده بود با تعجب پرسيد: چه فرقی می‌کنه؟ دخترک جواب داد: اگه من دستت را بگيرم و اتفاقي واسم بيوفته، امکانش هست که من دستتو ول کنم. اما اگه تو دست منو بگيري، من با اطمينان ميدونم هر اتفاقي هم که بيفته، هيچ وقت دست منو ول نمي‌کني. در هر رابطه دوستی‌ای، ماهیت اعتماد به قید و بندهاش نیست؛ به عهد و پیمان‌هاش هست. پس دست کسی رو که دوست داری بگیر، به جای این که توقع داشته باشی اون دست تو رو بگیره!

 

نفس  تویی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد پوریا
5 آذر 90 11:45
سلام دلتنگتون شده بودم بازم اومدم و از مطالب قشنگت لذت بردم .
پرنیا خانومی چطوره عکس جدید ازش نذاشتی؟


سلامی ز بوی خوش اشنایی مرصی عزیز دلم چرا تا چند روز اینده عکساش میزارم خانومم.مرصی که به ما سر میزنین و ما رو خوشحال میکنید عیبای کارمو هم بههم گوشزد کنید عزیزان
امیرمسعود
6 آذر 90 9:25
دوست عزیزم آرزو می کنم دستات همیشه در دست کسی باشه که صادقانه دست هاشو گرفتی ...


امیر مسعود عزیزم مامان مهربون مرصی چشم به راهتون بودیم عزیزم میبوسمت قشنگ خاله
مامانی سید کوچولو
6 آذر 90 22:59
مرسی


مرصی عزیزم که بهم افتخار دادی بازم بهمون سر بزن