پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

بخوانيم شايد بر دل نشيند

1390/9/3 8:09
490 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

سر تا پاي‌ خودم‌ را كه‌ خلاصه‌ مي‌كنم، مي‌شوم‌ قد يك‌ كف‌ دست‌ خاك‌
كه‌ ممكن‌ بود يك‌ تكه‌ آجر باشد توي‌ ديوار يك‌ خانه

 

 

يا يك‌ قلوه‌ سنگ‌ روي‌ شانه‌ يك‌ كوه
يا مشتي‌ سنگ‌ريزه، ته‌ته‌ اقيانوس؛
يا حتي‌ خاك‌ يك‌ گلدان‌ باشد؛ خاك‌ همين‌ گلدان‌ پشت‌ پنجره
ek0bsrn7n8lrnuxjszx4.jpg  
 
 

يك‌ كف‌ دست‌ خاك‌ ممكن‌ است‌ هيچ‌ وقت
هيچ‌ اسمي‌ نداشته‌ باشد و تا هميشه، خاك‌ باقي‌ بماند، فقط‌ خاك
اما حالا يك‌ كف‌ دست‌ خاك‌ وجود دارد كه‌ خدا به‌ او اجازه‌ داده‌ نفس‌ بكشد
ببیند، بشنود، بفهمد، جان‌ داشته‌ باشد.
 
lr9kivo4e7tbctu3kxn.jpg  
 
يك‌ مشت‌ خاك‌ كه‌ اجازه‌ دارد عاشق‌ بشود،
انتخاب‌ كند، عوض‌ بشود، تغيير كند
m18ezrooey4iabrmtq6.jpg 
واي، خداي‌ بزرگ! من‌ چقدر خوشبختم. من‌ همان‌ خاك‌ انتخاب‌ شده‌ هستم
همان‌ خاكي‌ كه‌ با بقيه‌ خاك‌ها فرق‌ مي‌كند
 
9ml9g4kkojm1lv55x33.jpg  
 
من‌ آن‌ خاكي‌ هستم‌ كه‌ خدا از نفسش‌ در آن‌ دميده
من‌ آن‌ خاك‌ قيمتي‌ام
6vvs7ogdxt7rs79ywn3g.jpg  
که می خواهم تغییر کنم......... انتخاب‌ کنم
وای بر من اگر همین طور خاك‌ باقي‌ بمانم
zm6opl6yglxur8r1q67j.jpg  

الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی, همدردی کنم..

بیش از آنکه مرا بفهمند, دیگران را درک کنم

پیش از آنکه دوستم بدارند, دوست بدارم

زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیرمسعود
5 آذر 90 9:20
حقیقت انسان به آنچه اظهار می کند نیست... بلکه حقیقت او نهفته در آن چیزی است که از اظهار آن عاجز است، بنابراین اگر خواستی او را بشناسی نه به گفته هایش ، بلکه به ناگفته هایش گوش کن.


سلام عزیزم ممنون که بهم افتخار میدی و با نظرات قشنگت ما رو رهرو هستی عزیزم
amirmohamad_asra
6 آذر 90 12:56
خوشبحالت پرنیا خانوم که مامانی به این مهربونی داری امیدارم هر کجا باشین سلامت تو شاداب باشین پرنیا ببووووووسسس


دایی مهربون مرصی که به پرنیا جون افتخار میدین. منم به وبلاگ خواهر زاده های نازتون سر زدم ومطالب زیبای دایی پر از احساسشو دیدم .دست گلت درد نکنه عزیز
مامان یسنا
6 آذر 90 14:36



ممنون مامان یسنا طلا که همیشه به ما افتخار میدین عزیزم