پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

یه روز بارونی با پرنیا جون

1391/2/2 9:36
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیهای هوای شهر ما کرمان بهاری بود اما باد بهار اذیت میکرد ولی بارون هوا رو تازه میکرد

یه روز پرنیا جون رو بردم پارک زیبای شورا و پرنیا جون عشقش پارک رفتن توی همون لحظه بارون شروع شذ همه به یه جا پناه میبردن تا خیس نشن اما پرنیا جون هر چی دنبالش میرفتم نمیرسیدم این قدر خوشحال بود که نگو توی بارون بازی میکرد اینم توصیف عکسای دختر گلم .

بارون میاد  اخ جون

بقیه عکسها در ادامه مطلب:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امیرمسعود
2 اردیبهشت 91 11:10
همیشه به تفریح خاله جون اونم با مامان گلت
کار خوبی کردی زیر بارون موندی، خاله هم عاشق بارونه البته فکر نمی کنم کسی باشه که از بارون بدش بیاد ...


ممنونم خاله محبوبه عزیز منم این قدر عاشق بارون بودم همه دنبال یه جایی بودن خیس نشن اما من تو بارون میدویدم ای که چه قدر حال داد خاله جون خیس شده بودم و مامانم هم از فرصت استفاده کرده بود و هی عکس میگرفت
مامان احسان
3 اردیبهشت 91 11:15
ای جونم
می بینم که کلی پست گذاشتی مامان فعال..
قربون پرطلا برم..



گفتم عکساشو بزارم تا سر حالم این چند روز