پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

پرنیا جون و لباسای جدیدش

1391/2/2 9:36
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز  پرنیا جون رفت سراغ کمد لباسش . و خانوم خودش شروع کرد به عوض کردن لباسش من و بابا سجاد هم داشتیم بساط ناهار رو اماده میکردیم دیدم اومده و دو تا لباس ست رو انتخاب کرده بود پوشیده بود اومد گفت ببین چه قدر خوشکل شدم .یه لحظه جا خوردم دیدم ماشالله ست پوشیده اومده اینم وصف عکساش منم بدم نیامد اومدم لباساشو عوض کردم و هی عکس گرفتم .

بقیه عکسا در  ادامه مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیرمسعود
2 اردیبهشت 91 11:04
پری عزیز خاله با اون موهای فشن ...
دوستت دارم
خیلی ست خوشگلیه ، همیشه لباسای نازی می پوشی مخصوصاً حالا که انتخاب با خودت بوده


اخه موهام کم مجبورم فشن درستشون کنم .مرصی خاله جون اخه مامانم و یه پرنیا همه زندگیش منم.
مامان کوثری
2 اردیبهشت 91 13:17
ای بلا واقعا که مثل مامانت خوش سلیقه ای خوشگل خانوم


ممنونم خاله زینب
مامان احسان
3 اردیبهشت 91 11:22
تیپت منو کشته ..
خوش تیپ خاله..
یه فشن وبلاگ راه انداختیا


مرصی خاله جون به پای احسان جون نمیرسیم