پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

سلامی زبوی خوش اشنائی

1390/6/5 8:26
458 بازدید
اشتراک گذاری

 

بچه های نا زو توپلی سلام

ما چند شب پیش خونه عمه پرنیا خانوم دعوت افطاری بودیم و منم برای سورپرایز اونا اگه گفتین چه کار کردم؟متفکرمشغول تلفن

اراه :من عکسای پرنیا جونو که قالب کرده بودم و بابای یکی از بچه های ناز ادرس وبلاگ رو برام تلگراف کرده و بود که دست گلش درد نکنه .همه رو بردم روی سی دی رایت کردم و بعد از شام نشون دادم وای که چه حالی بردن و چه قدر سورپرایز شدن.

اخه عکسای پسر عمه پرنیا جون هم بود دیگه بیشتر عمه جونش خوشحال شد..

بچه یه سورپرایز دیگه دارم این که:امشب مهمون داریم مامان بزرگ و بابایی و عمه پرنیا افطار پیش ما هستن

اگه گفتین میخوام چه کار کنم:؟متفکر

اره بچه های ناز .تمام اون عکسا رو دادم برا چاپ خیلی قشنگ شدن میخوام نشونشون بدم

دوم این که اونا رو دادم بیرون روی سی دی برام با اهنگ تنظیم کردن .میخوام امشب بعد از فیلم ساعت 9 شبکه 3 بزارم به طور اسلاید شو همراه با اهنگ از تلویزیون ببینن.وای که چه حالی میبره پرنیا با این همه سورپرایز.تعجب

ماشالله به چشم و ابروت

قربون اون نگاهت

موش بخورتت الهی

نازگلمی

مامانی به قربونت

مثل برگ گلی دخترم

چشم نخوری الهی

ماه منی مادر

 

عمه پرنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
2 شهریور 90 9:44
دخترت زيباست كه عكسهاش هم زيبا شده