پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

ماکه چیزی ندیدیم

1390/6/26 8:20
427 بازدید
اشتراک گذاری

 

 
 
زندگی سخت تر از اونیه که فکرشو میکردم.

بازم سخت شد...

میگن خدا پشت هر سختی یه آسونی گذاشته.

امیدوارم اینبار آسونیش طولانی تر از بار قبل بشه.

ما که چیزی ندیدیم.

میگن آدم زمان براش تو خوشیا زود میگذره.

امیدوارم این بار زود نگذره.

ما که چیزی ندیدیم.

 

میگن زمان نسبیه. برا بعضیا زود میگذره برا بعضیا نه.

امیدوارم این بار نسبیتش کند بشه.

ما که چیزی ندیدیم.

 

میگن نسبیت درکش سخته. خیلیا نمیتونن مفهومشو درک کنن.

امیدوارم اینبار بتونم درکش کنم.

ما که چیزی ندیدیم.

 

میگن درک آدما نسبیه. هر کسی یه درک و دید خاصی به مسائل اطرافش داره.

امیدوارم نسبی بودن درک نسبی رو درک کنم.

ما که چیزی ندیدم.

 

شما اگه دیدید به منم خبر بدید.

نه...

خبر ندید.

چون عهد کردم اگه نبینم چشمامو کور کنم.

 

اگه یه روزی یه جایی

دیدی یکی چشماشو بسته و رو یه صندلی زیر بارون زده زیر آواز اما صداش درنمیاد

بدون حرف زدنم چیز سختیه چون با خودم عهد کردم اگه نتونم حرف بزنم زبونمو ببرم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)