پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

این روزها ؟؟؟؟؟

1390/7/4 13:20
524 بازدید
اشتراک گذاری

 

گاهی یک انسان مفهوم عشق را فراموش می کند...

گاهی یک انسان خودخواه می شود... 

گاهی یک انسان بی رحم می شود... 

گاهی یک انسان تصمیم می گیرد... 

گاهی یک انسان آینده و زندگی دیگری را تباه می کند... 

گاهی یک انسان.... 

گاهی یک انسان.... 

گاهی یک انسان حیوان می شود.... 

گاهی یک انسان پَست تر از یک حیوان می شود....  

خدای من... 

این روزها من فقط به دردهای دخترک بی گناه فکر کرده ام 

به درد هایی که هیچکدام از جنس دردهایی نیست که تجربه کرده ام 

دردهایی که فقط متصور شده ام

و تمام بدنم لرزیده است 

 

دخترک بی گناه... 

این روزها فقط فکر تو در وجودم جریان داشته و تصویر تو بارها از خیالم عبور کرده 

این روزها من میخندم، اما در پس هر لبخند اندوه و غمی است برای تمام لحظات تلخی که تو گذراندی، 

و تمام دردهایی که تو کشیدی

   

این روزها من عجیب سردم است 

این روزها تمام وجودم می لرزد

این روزها من خودم نیستم و احساس میکنم جایی میان آسمان و زمینم 

اصلا نمیدانم کجایم 

این روزها من منگم 

 و گم شده ام... 

 

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمين
4 مهر 90 13:27
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php



سلام ممنون از این که به من سر زدین خاله جون ممنون از این وبلاگ زیباتون
مامان امیرمسعود (خپول)
5 مهر 90 11:42
سلام عزیزم. مطالبت مثل همیشه زیباست