پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

همراه با پرنیا

1390/7/5 7:57
666 بازدید
اشتراک گذاری

 

همراه با پرنیا

 

چه حس خوبیه اینکه تو هستی وعاشقتر از خودم پیشم نشستی و

عادت میدی من و به مهربونیات تا من نفس نفس دیوونه شم برات

چه حسه خوبیهاینکه تو با منی اینکه به روی

من لبخند میزنی

 

اینکه به فکرمی به فکر من فقط هرچی نگات کنم سیر نمیشم ازت

باتو به زندگیم دلخوشی اومده خوشبختیه من و چشمات رقم زده

چه حسه خوبیه شیرین لحظهام شادم کنار تو همین و من میخوام

مراقبی

یه وقت من بیقرار نشم سنگ صبورمی که غصه دار نشم

عادت میدی

من و به مهربونیات تا من نفس نفس دیوونه شم برات

چه حس خوبیه اینکه تو با منی اینکه به روی من لبخند میزنی

اینکه به فکرمی به فکر من فقط هرچی نگات کنم سیر نمیشم ازت

با تو به زندگیم دلخوشی اومده خوشبختیه من و چشمات رقم زده

چه حس خوبیه شیرین لحظه هام شادم کنار تو همین و من میخوام

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)