پرنیا  عشق بابا سجادپرنیا عشق بابا سجاد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
پریسا عشق باباپریسا عشق بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

پــــــــــــرنیــــــــا هستی مامان

فقط برای تو برای تو پرنیای گلم دختر ناز اریایی می نویسم .شاید روزی نباشم ولی این نوشته عشق من به تو

1392/5/28 10:30
881 بازدید
اشتراک گذاری

 

دستهای من نفسهای تو را آرام میکند و صدای نفسهای تو دستان مرا ...

شبها که سرت را رو دستهایم میگذاری تا بخواب روی، دستان من آرامبخش جانت میشوند و کم کم صدای نفسهایت سمفونی آرام و پی در پی ای را مینوازند که آرامش بخش دستهای خسته ام میشوند و در آن لحظه با خود می اندیشم که چقدر برای آرامش به وجود هم نیازمندیم ...

و شاید من و تو یک روح باشیم در دو بدن وگرنه چطور گرمای وجود کودکی 20 ماهه اینچنین گرمم میکند و گرمای وجودم چطور آنقدر آرامش میکند تا بخواب رود ...

شکر پروردگار مهربانی که این عشق را آفریدی....

 

دوستت دارم دختر معصوم و زیبای من


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)